Nadace rodiny Vlčkových má novou vizuální identitu
Nadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web a claim.
9/23/2022 7:05:47 AMNadace rodiny Vlčkových uvedla novou vizuální identitu, také nový web a claim.
9/23/2022 7:05:47 AMZnačka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že název jí začal být příliš těsný.
6/7/2022 7:45:44 AMO2 spouští novou kampaň. Podpoří s ní nabídku neomezených dat se zabezpečením na měsíc zdarma. Zároveň mění dlouhodobý claim.
4/4/2022 1:30:24 PMKampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“.
11/16/2021 11:00:13 AM