Masová komunikace umírá, budoucnost patří personalizaci
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava, spoluzakladatel firmy Webout.
8/2/2025 9:20:00 AMProč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava, spoluzakladatel firmy Webout.
8/2/2025 9:20:00 AMSpolečnost Toxin nově pokrývá 183 zemí a přináší nové AI funkce.
7/21/2025 2:05:00 PMNová funkce ve vyhledávači společnosti Google s názvem AI Overviews (přehledy od AI) začala ovlivňovat, jak se lidé dostávají k informacím.
5/27/2025 12:55:00 PMData sama o sobě nejsou odpovědí – musíme jim dát smysl a dobře je interpretovat, říká Kristína Pšorn Zákopčanová ze think tanku Fakta o klimatu.
5/23/2025 10:55:00 AMJak být relevantní v digitálním světě, kde už nestačí jen kvalitní produkt? Klíčem jsou data, autenticita, důsledná práce s komunitou a odvaha přizpůsobit se novým technologiím, zaznělo na konferenci Content First.
5/12/2025 12:05:00 PMAdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na programatickou reklamu a kreativy podložené daty.
4/11/2025 10:25:00 AMRostoucí vliv AI, úbytek cookies třetích stran a nové přístupy k měření efektivity kampaní. Jak se firmy na zásadní změny v digitálním marketingu mohou připravit, popisují Pavol Lukáč a Petr Vaněk z agentury TRKKN.
4/7/2025 12:30:00 PMData o situaci české e-commerce nabídne na novém portálu Asociace pro elektronickou komerci.
4/3/2025 1:05:00 PMTendr na měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor má svého vítěze.
4/3/2025 9:35:00 AMDokáže vaše firma správně měřit data a vyhodnocovat je? A opravdu díky získaným informacím zvyšujete prodeje, optimalizujete náklady? Nebo vám to v tabulkách pořád nějak nesedí?
3/22/2025 7:40:00 AM