Mediaboard uvádí metriku pro měření mediální komunikace
Mediaboard představuje novou metriku PRIMe, jež měří výsledky mediální komunikace v reálném čase.
6/12/2025 9:30:00 AMMediaboard představuje novou metriku PRIMe, jež měří výsledky mediální komunikace v reálném čase.
6/12/2025 9:30:00 AMV Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je evropský průměr, ukazují data.
6/4/2025 7:00:00 AMKonkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia expert talks.
5/30/2025 12:25:00 PMATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti s agenturou ResSolution Group.
4/14/2025 9:40:00 AMPrvní výsledky z nového měření poslechovosti rádiových stanic ukazují na vzestupy poslechovosti v delším období. Hybridní data jsou mezifází k přechodu na plně elektronické měření.
4/9/2025 3:20:00 PMResSolution Group si nechala otestovat řešení na mobilní měření médií. Lze ho využít pro měření v domácnosti i mimo ně. Učinila tak v souvislosti s tendrem ATO na měření sledovanosti mimo domov.
3/25/2025 7:25:00 AMVelkým inzerentům Google slibuje usnadnění takzvaného nefinančního reportingu. Sám chce ke zlepšení životního prostředí přispět mimo jiné sázkou na jadernou energii.
3/16/2025 7:20:00 AMVýzkum čtenosti Media projekt chce lépe reflektovat realitu mediálního trhu a přinést co nejpřesnější data o kvalitě čtení.
2/7/2025 9:35:00 AMZa výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.
1/30/2025 7:15:00 AMAsociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.
10/14/2024 7:10:00 AM