Výzkum rádií Radioprojekt přešel na hybridní měření
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
8/13/2024 8:00:00 AMVýzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
8/13/2024 8:00:00 AMZkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta Pavlíková.
6/20/2024 6:40:00 AMUhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.
6/10/2024 6:55:00 AMOd roku 2025 vstoupí jednotný výzkum návštěvnosti českého internetu do nové pětileté fáze. V současnosti proto vypisuje výběrové řízení na jeho realizaci.
4/22/2024 2:55:00 PMTřicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
4/17/2024 7:00:00 AMV nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů v online prostředí napříč všemi nákupními typy.
3/28/2024 11:50:00 AMMěření sledovanosti televize a videoobsahu přidalo od nového roku několik novinek a pracuje na dalším rozšíření.
2/20/2024 7:00:00 AMVyvarujte se chyb v měření značek, abyste dosáhli přesnějšího obrazu o jejich skutečném postavení, vzkázali účastníkům konference Brand Management Jenni Romaniuk a Les Binet.
10/4/2023 7:45:06 AMAlphabet urguje uživatele jeho měřicí služby Universal Analytics, aby neotáleli s přechodem na Google Analytics 4. Update bude vynucovat od července.
6/4/2023 8:10:45 AMSledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.
6/2/2023 11:25:24 AM