Udržitelné obaly zvyšují preferenci značky, ochotu připlatit si nikoliv
Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
5/26/2023 6:45:10 AMUdržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
5/26/2023 6:45:10 AMRum Matusalem představuje v České republice novou podobu lahve své patnáctileté varianty, půl roku před zbytkem světa.
4/30/2023 7:35:37 AMRedesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina Ceralová.
4/27/2023 12:00:10 PMDecathlon nově doručuje objednávky na prodejnu v opakovaně použitelných taškách. Ročně tak v ČR sníží množství odpadu o 65 tun.
4/25/2023 3:10:34 PMCoca-Cola v rámci svého portfolia nápojů na českém a slovenském trhu zavádí neodnímatelné uzávěry.
4/13/2023 7:20:02 AMZnačka Body&Future bude televizní a PR kampaní komunikovat své nové ekologické obaly od Tetra Pak.
4/7/2023 7:35:08 AMMelta přichází na trh s novinkou v podobě Melta Frenchpress, jež výrazně zjednodušuje přípravu známého nápoje.
3/23/2023 5:40:38 PMVětšina lidí, kteří Meltu vyzkouší, je mile překvapená, říká Lea Striežencová z firmy Kávoviny, jež značku cereálního nápoje vlastní.
3/9/2023 7:35:54 AMZnačka čajů Teekanne přichází na trh s novým designem obalů své řady World Special Teas.
2/3/2023 6:05:04 PMKofila představuje nové obaly od studentů grafického designu. Na sociálních sítích spolupracuje s Veronikou Arichtevou a Evelyn.
2/2/2023 5:15:09 PM