Vodafone chce kampaněmi změnit vnímání pevné sítě
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
4/29/2025 3:45:00 PMVodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
4/29/2025 3:45:00 PMOnline reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů profesního sdružení SPIR.
4/28/2025 12:00:00 PMNová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti letech.
4/28/2025 11:35:00 AMVítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň „Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro Prague Pride.
4/26/2025 7:35:00 AMHellmann’s se stává oficiálním partnerem UEFA Women’s EURO 2025.
4/26/2025 7:30:00 AMSprite na český trh přináší novou příchuť, jež kombinuje chuť limetek a citronu. Nově nabízí i variantu Sprite Zero.
4/26/2025 7:10:00 AMZa uplynulý rok se k nejsilnějším inzerentům zařadily tituly Když jídlo spojuje, Thor a síla Mjöllniru a Jules Verne.
4/25/2025 2:15:00 PMBilla spouští novou dlouhodobou kampaň „Čerstvost je radost“. Poukazuje v ní na to, že kvalitní čerstvé potraviny jsou zdrojem radosti.
4/23/2025 4:05:00 PMCookies třetích stran v prohlížeči Chrome od Googlu zůstávají a s nimi i status quo digitální reklamy.
4/23/2025 3:25:00 PMTatra spouští kampaň, jejímž cílem je komunikovat její zmrzlinové portfolio i sorbetové novinky.
4/23/2025 7:00:00 AM