Uni Hobby se v novém spotu zaměřuje na malování
Nová televizní reklama „Japonky" v rámci konceptu „Rozumíme českým kutilům" ukazuje, že i běžné domácí práce mohou přinášet zábavné momenty a inspirace pro kutily.
9/5/2025 11:35:00 AMNová televizní reklama „Japonky" v rámci konceptu „Rozumíme českým kutilům" ukazuje, že i běžné domácí práce mohou přinášet zábavné momenty a inspirace pro kutily.
9/5/2025 11:35:00 AMNová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
8/29/2025 10:15:00 AMSlužba doručující potravinové ingredience na základě zvoleného receptu navyšuje působnost v českých městech a vstupuje také do Bratislavy.
8/26/2025 6:55:00 AMVíce než polovina online objednávek elektroniky dnes probíhá přes mobilní telefony, často v aplikacích konkrétních prodejců. Kamenné prodejny si přesto drží silnou pozici díky osobnímu kontaktu a odbornému poradenství.
8/22/2025 7:00:00 AMProstřednictvím webu nebo mobilní aplikace Foodora mohou lidé nakupovat sortiment Penny s doručením až do domu. Další města mají přibývat.
8/21/2025 6:55:00 AMNová akce řetězce Billa s plyšovými postavami Šmoulů za sběr nálepek začíná 20. srpna a potrvá do 11. listopadu.
8/20/2025 2:25:00 PMPolská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde otevřít až 20 prodejen.
8/18/2025 11:30:00 AMNa Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho stávajícího.
8/14/2025 5:05:00 PMOnline supermarket Košík.cz přichází s vlastním hybridním formátem na pomezí letáku a magazínu. Jeho koncept je založený na lifestylovém obsahu, který je propojený s nabídkou dodavatelů.
8/13/2025 1:30:00 PMDigital signage pomáhá s lepší orientací v prodejně, ale i při vytváření příjemnějšího prostředí, říká Marek Vyskočil.
8/9/2025 8:30:00 AM