Pilulka mění brand identitu i směřování značky
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
středa 15. října 2025Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
středa 15. října 2025Nová privátní značka Daily startuje se 40 produkty, nabídne každodenní péči o zdraví i podporu dlouhověkosti.
středa 10. září 2025Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit způsob, jak mluví o zdraví.
čtvrtek 10. dubna 2025Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální stylu.
pondělí 13. května 2024Pilulka.cz vstoupí do svého druhého desetiletí s balíčkem úspor i změn v nejvyšším vedení.
středa 28. června 2023Marketing skupiny Pilulka od července přebírá Šimon Čapek. V pozici střídá Vojtěcha Janouška.
čtvrtek 14. července 2022Pilulka spouští novou službu Plus Care. Chce s ní motivovat ke zdravému životnímu stylu a prevenci.
sobota 26. března 2022Pilulka navázala spolupráci s fitness sítí Form Factory. Společně chtějí motivovat lidi k pohybu.
sobota 13. listopadu 2021Pilulka spouští novou reklamní kampaň se sloganem „Lepší život sluší každému“.
pátek 3. září 2021Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se prezentovat jako atraktivní místo nákupu.
středa 9. června 2021