Značkám jen výrazné barvy a logo k mentální dostupnosti nestačí
„Úspěch značky leží v kombinaci ‚me codes‘ a ‚need codes‘,“ říká Jiří Boudal, CEO Behavia.
pátek 24. října 2025„Úspěch značky leží v kombinaci ‚me codes‘ a ‚need codes‘,“ říká Jiří Boudal, CEO Behavia.
pátek 24. října 2025Neoficiálně informace, které unikly v uplynulých týdnech do médií na základě sdělení operátorům, mají jasnější obrysy. Tematická MTV končí, naopak Paramount od října v Česku upravil logo.
pondělí 13. října 2025JOJ Family poprvé od startu v roce 2016 změnila vizuální identitu, přičemž logo a hlas staničních upoutávek zůstaly od pondělí 6. října beze změny. Cílem úprav je modernizace vzhledu plnoformátového programu dostupného i v DVB-T2.
čtvrtek 9. října 2025Group Mediterra, provozovatel skupiny nemocnic a klinik v České republice, mění svou vizuální identitu a logo.
úterý 30. září 2025Rum Heffron představuje nový design, mění logo, etikety i svou komunikaci.
pondělí 15. září 2025Marketingová agentura Fragile představuje novou brandovou identitu, která zahrnuje logo, claim, vizuální styl i web.
pondělí 8. září 2025Nova změní logo své zpravodajské relace Televizní noviny. Upravené logo bude mít i její letošní volební vysílání.
úterý 12. srpna 2025Zubr přichází s redesignem, změnou prochází logo, obaly i vizuální identita.
pátek 8. srpna 2025PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji využívá oranžovou barvu.
pátek 18. července 2025Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat Melody Mall.
sobota 28. června 2025