PwC po 14 letech mění svou firemní identitu
PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji využívá oranžovou barvu.
pátek 18. července 2025PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji využívá oranžovou barvu.
pátek 18. července 2025Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat Melody Mall.
sobota 28. června 2025Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
úterý 13. května 2025U příležitosti 20 let na trhu mění brněnsko-pražská agentura Better své logo i vizuální styl.
středa 30. dubna 2025Značka Helios, zastřešující přední firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions, přichází s novou vizuální identitou.
pátek 2. května 2025Nová podoba loga pořadu Snídaně s Novou vychází z dřívější verze, je ale odlehčenější.
úterý 15. dubna 2025Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
pátek 4. dubna 2025Supraphon mění svou brand identitu, logo, web a spolu s tím i vizi. Chce se přiblížit mladým.
čtvrtek 27. března 2025Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director z Ipsosu.
středa 19. března 2025Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design produktů i nový e-shop.
pondělí 24. února 2025