Formáty outdoorové reklamy

čtvrtek, 5. října 2017, 00:32

Venkovní reklama nabízí rozličné formáty: od velkoplošných po formáty vytvořené na míru.

Foto: BigBoard Praha

Foto: BigBoard Praha

Standardní média

  • Billboard (tradiční nosič o rozměrech 5,10 x 2,40 metru).
  • Bigboard (formát o rozměrech 9,6 x 3,6 metru).
  • CLV - City-light vitríny (prosvětlený nosič o rozměrech 118,5 x 175 cm. Známý např. z tramvajových zastávek).

Velkoplošná média

(backlighty, super sites, megaboardy, hypercubes, gigaboards, plachty a štíty, city bannery, velkoplošné obrazovky, vodojemy a plynojemy, reklamní balóny, nafukovací poutače)

Další média v ulicích

(rolling boardy, novinové stánky, media up, telefonní budky, reklamní lavičky, navigační tabule, neon lights, hodiny, mostní konstrukce, reklamní světelné sloupky, plakátovací plochy, reklamní rotundy, tubusy)

Veřejná doprava

(autobusy, trolejbusy a tramvaje MHD, vlaky, reklama na dopravních zastávkách, reklama na jízdenkách a místenkách, reklama ve vlacích, ízdenky a místenky ČSAD EKO reklama, wifi ve vozech MHD)

Média na cílených místech

(hudební kluby, restaurace, kina, kadeřnictví a salóny krásy, sportovní centra, tenisová a squashová centra, bowling centra, golfová hřiště, plavecké bazény, zdravotnická zařízení, školy, pošty, městské úřady, dopravní inspektoráty, letiště, čerpací stanice, supermarkety – out store, supermarkety – in store, obchodní centra, zdravotnická zařízení, LCD panely a plazmové obrazovky)