Oriflame televize zahajuje vysílání

úterý, 11. prosince 2007, 07:21 Marketing MediaGuru

Švédská kosmetická společnost Oriflame se stala jedním z průkopníků využívání vlastního audiovizuálního média a nového PR nástroje na českém trhu.

Webová televize Oriflame TV zahájila své internetové vysílání 1. října 2007 na webové adrese www.tv.oriflame.cz. Oriflame je první kosmetickou a FCMG společností, která se rozhodla využít přednosti tohoto nástroje.

„Webová televize je médiem budoucnosti. Oriflame již dnes klade velký důraz na komunikaci prostřednictvím Internetu, hledáme stále nová, neotřela internetová řešení a on-line nástroje využíváme v každé reklamní kampani. Prostřednictvím Oriflame TV oslovíme netradičním způsobem nejen novináře, ale i zákazníky a širokou veřejnost, které budeme přinášet pravidelnou dávku emocí ze života Oriflame. Webovou televizi považujeme ale především za vhodný obchodní nástroj pro našich 80 000 kosmetických poradců,“ zdůvodňuje rozhodnutí zařadit webovou televizi do media mixu společnosti její marketingový ředitel Mirek Kopřiva. Uživatel Oriflame TV si sám po zadání www.tv.oriflame.czzvolí, jaká oblast je předmětem jeho zájmu. Programová nabídka televize v současné chvíli nabízí reportáže z akcí a života společnosti, spoty s produktovými novinkami a videa představující pracovní příležitost Oriflame. „Fungování Oriflame je díky třítýdennímu katalogovému období velmi rychlé, snažíme se neustále přizpůsobovat změnám a potřebám trhu. Každé tři týdny přinášíme zákazníkům nový katalog a spolu s ním produktové novinky. Právě proto se Oriflame TV jeví jako velmi vhodný nástroj pro komunikaci s novináři a veřejností. Především novináři ocení rychlost získání informace a možnost citace řečníků přímo z webové televize,“ doplňuje Simona Kijonkova, manažerka reklamy a PR. Oriflame spustil vysílání webové televize v pondělí 1. října a stávající reportáže, spoty a videa bude pravidelně doplňovat v závislosti na produktových novinkách a akcích společnosti. Oriflame v dohledné budoucnosti připravuje také make-up studio, které diváky provede péčí o pleť, tělo a vlasy. Chybět nebude ani kurz pro vizážisty. „Diváci Oriflame TV mohou vysílání sledovat kdykoliv a kdekoliv, my zase můžeme společnosti Oriflame nabídnout kromě jiného i absolutní přehled o sledovanosti a společně tak nabízet divákům ten nejzajímavější obsah. Jde nám o to, aby televize byla vyhledávaná a oblíbená a aby se k nám diváci stále vraceli,“uzavírá David Koláček, manažer projektu webové televize společnosti Genius Media. _