Marketing v Hachette Filipacchi povede Šimlovičová

úterý, 10. května 2011, 15:58 Aktuality MediaGuru

Novou marketingovou ředitelkou vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 se stane od 1. června Ivana Šimlovičová. Nynější ředitelka marketingu Patricie Honslová a ředitelka redakcí Mirka Vopavová po více než dvanácti letech z vydavatelství odcházejí. Místo ředitelky redakcí nebude obsazeno.  Informoval o tom generální ředitel vydavatelství Bronislav Kvasnička. 
Šimlovičová působila v Hachette Filipacchi od roku 2007 jako manažerka značky časopisu Marianne a vedoucí projektu Dny Marianne. Od konce loňského roku pracovala jako vedoucí manažerka značky pro tituly Marianne a Marianne Bydlení. 
Hachette Filipacchi 2000 patří do skupiny Lagardère Active. Mezi tituly tohoto vydavatelství patří Elle, Marianne, Maxim, Apetit, Marianne Bydlení a Elle Decoration.

-čtk-