Bonami kampaní ukazuje kontrast mezi „kartonem a osobitostí"

úterý, 16. dubna 2024, 13:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“. 

Zdroj: Repro YT Bonami

Zdroj: Repro YT Bonami

Bonami spouští novou kampaň, jež ukazuje, jak je možné žít podle sebe. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a produkcí Nice!.

„Každý asi někdy zažil situaci, kdy někdo na návštěvě komentoval knihovny, gauče nebo jídelní stoly slovy to máme taky, případně to máme taky, ale v bílé. Jenže každá rodina je jiná a každý domov je jiný. Bonami má ambici tohle změnit a dokázat, že jedinečné bydlení není privilegium. Osobitost, kterou v kampani komunikujeme, může udělat i několik chytrých detailů,” komentuje první kampaň pod svou vlastní taktovkou Milan Duda, marketingový ředitel Bonami. 

Kampaň pracuje se spotem, který vypráví o dvou rozdílných světech: o tom kartonovém, unifikovaném, kde žije jeden jako druhý v nudných kulisách, a o světě, kde máme na výběr a můžeme žít podle sebe, stejně jako hrdinka Ema.

Při výrobě modelů kartonového světa byla použita technika photogrammetry, která umožňuje fotografovat objekty a následně je převést do 3D prostředí při zachování autentičnosti. „Tato metoda nám umožnila zachovat autentičnost a vizuální styl setu naší designérky Andrey Katonové. Zároveň jsme tak výrazně urychlili celý proces postprodukce. Díky tomu, že jsme nemuseli vytvářet 3D modely ručně, jsme byli schopni dodržet náročný desetidenní deadline na dokončení projektu,“ dodává k technickému řešení kampaně Marek Štolůn, VFX Supervisor produkce Nice!. Režie spotu se ujal Pavel Soukup.

Nový claim Bonami „Váš osobitý domov“ má odrážet „touhu po odlišení a originalitě při zařizování domova". To dokazuje i výzkum Bonami provedený společností Behavio, podle kterého je originalita klíčová pro třetinu zákazníků v případě nábytku, u vybavení dokonce téměř 40 %.

Kampaň poběží v první fázi online, v rádiu a outdooru v České republice a v Chorvatsku a postupně i na dalších trzích, kde Bonami působí.

-stk-