Marketup mění strukturu client service týmu

pondělí, 8. dubna 2024, 17:45 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Agentura Marketup vytvořila tři samostatné business units, které nově vedou Martin Špaček, Jakub Kalmár a Tomáš Krebs. 

Account Directoři nových business units v agentuře (zleva): Martin Špaček, Jakub Kalmár, Tomáš Krebs, zdroj: Marketup

Account Directoři nových business units v agentuře (zleva): Martin Špaček, Jakub Kalmár, Tomáš Krebs, zdroj: Marketup

Česká nezávislá marketingová agentura Marketup reorganizuje svůj client service tým. Novinkou jsou především tři samostatné business units, z nichž každou vede account director. Každá má po osmi lidech z řad několika projektových manažerů, performance specialistů a brandových specialistů. V čele business units stojí Tomáš Krebs, Martin Špaček a Jakub Kalmár.

„Nové uspořádání klientského servisu se již po několika týdnech ukázalo jako správný krok jak z hlediska efektivity, tak z pohledu lepší úrovně péče o klienty. Zároveň nám toto řešení usnadní další růst agentury – stačí pouze zvyšovat počet BU a přitom si zachováme agilitu, produktivitu a zaměření na zákazníka díky rozdělení na menší plně autonomní týmy," říká Miroslav Král, CEO agentury Marketup.

Vedle toho vznikly nové pozice Strategy & Insight Director, kterou obsadila Mai Bebjak, a Media Buying & Trading Manager, na niž přišel Filip Zelinka

Tomáš Krebs má více než 20 let zkušeností z retailu, telekomunikací a IT v obou překrývajících se oblastech B2C a B2B. V Marketupu řídil v posledních třech letech digitální projekty. Jeho tým nyní rozvíjí marketing klientů AXA Assistance, ABB, Komerční banka a řady dalších.

Martin Špaček nastoupil do Marketupu před víc než rokem z pozice account manažera kreativní agentury Triad do role senior projekt manažera. Během svého osmiletého působení v marketingu se podílel na account managementu, vývoji kreativy a mediálním plánování v Česku i na zahraničních trzích. Zkušenosti sbíral na značkách jako Ikea nebo Amnesty International. Jeho tým nyní rozvíjí značky Decathlon, Jablotron, Alma Career, Sport Vision, Nordic Telecom, Bonavita a další. 

Jakub Kalmár působí v Marketupu třetím rokem. Zastával pozice projekt manažera a digitálního stratéga. Profesní zkušenosti získával předtím ve firmách Škoda Auto nebo EY.  Se svým týmem pracuje pro klienty jako E.ON, XXXLutz, Hill's, Velux, Mailstep a další.

Mai Bebjak působí v agentuře Marketup přes rok a nově zastřešuje v Marketupu strategické a výzkumné oddělení. Přináší zkušenosti z oblasti retailu (Kaufland, Sportisimo), food (McDonald's), FMCG (Sedita, Bonavita, Mlékárna Hlinsko) či služeb (Portu, Nordic Telecom) a zapojuje se napříč celým klientským portfoliem Marketupu.

Filip Zelinka má v marketingu více než 10 let zkušeností. V Marketupu působí čtvrtým rokem. Nejdříve zastával pozici projekt manažera, v průběhu loňského roku postupně přebíral odpovědnost za spolupráci s mediálními partnery agentury – digitálními platformami, mediálními domy a dalšími subjekty. Od letošního roku se již na tuto činnost plně specializuje a zastřešuje nákup médií na českém a slovenském trhu v pozici Media Buying & Trading Manager.

Dále do týmu klientského servisu přišli Jan Král (Project Manager), Jakub Kadeřábek (Junior Project Manager), Tomáš Holub (Project Manager), Martin Cvrček (Senior Campaign Specialist), Tomáš Rychlík (Campaign Specialist) a Martin Kovalčík (Junior Campaign Specialist). 

-stk-