Olympijské parky v pojetí oficiálních partnerů

čtvrtek, 04. srpna 2016, 06:55 Marketing MediaGuru

Olympijský park na Lipně otevírá 5. srpna, čeští sponzoři prozrazují, co nachystali.

Již podruhé chce Český olympijský výbor (ČOV) ve spolupráci se svými partnery využít olympiádu i k podpoře sportu a aktivního životního stylu. Proto i letos v létě se připravil Olympijský park, který je tentokrát umístěn na Lipně, jeho menší obdoby bude možné navštívit v Ostravě, Pardubicích a Plzni. Ve všech čtyřech lokalitách si budou návštěvníci moci vyzkoušet různé sportovní disciplíny, na Lipně budou navíc probíhat i aktivace oficiálních sponzorů.

Olympijský park na Lipně, který provází slogan „Nejdelší jízda tohoto léta“, slavnostně otevře 5. srpna – v den zahájení olympiády v Riu. Aktivace zde potrvá po dobu sedmnácti dní. Většina z nově vytvořených sportovišť a sportovních prvků zde však zůstane natrvalo. Oproti Soči se letos k národním partnerům přidají i partneři mezinárodní – Coca-Cola, Samsung a Visa.

PlanLipnozde.
Plán Olympijského parku Rio – Lipno, ve větším rozlišení k dispozici zde.

Visa do parku přinese vedle oddechové lounge zóny a výstavního prostoru Visa Expo také ochutnávku virtuální reality. S brýlemi Samsung Gear VR budou moci návštěvníci okusit atmosféru cyklistického závodu v ulicích Rio de Janeira. Úkolem bude dokončit závod dřív, než jezdec na druhém kole. Živý průběh duelu bude zároveň promítán na velkoplošnou obrazovku pro ostatní diváky v areálu. Dále bude půjšovat deset elektrokol na projížďku.

visa 1
Zázemí Visa v Olympijském parku na Lipně

ČEZ, jeden z generálních partnerů, postaví na Lipně svou Energy zónu s možnostmi sportovního vyžití i relaxace. Její návštěvníci si budou zde moci dobít telefony, využít wi-fi či fotokoutek, zahrát si stolní fotbálek nebo mini ping-pong. Možné bude i půjčit si zdarma paddleboardy. Aktivaci propojí ČEZ také se svou aplikací EPP – Pomáhej pohybem, s níž bude možné poměřit své výkony s profesionálními sportovci.

Další z generálních partnerů, Pilsner Urquell, bude mít na všech místech, kde budou olympijské parky fungovat, ve svých stanech show českých výčepních. V přestávkách a mezi důležitými českými sportovními kláními si budou moci návštěvníci zasoutěžit v tematických vědomostních kvízech o olympijské dárky. Na Lipně budou navíc probíhat setkání s některými současnými i bývalými českými olympioniky, v úterý 16. srpna odsud proběhne online chat s vybranými reprezentanty přímo z Ria.

Automobilka Škoda představí na Lipně svou aktuální modelovou paletu. K vidění bude i soutěžní speciál Fabia R5, s nímž se tovární tým Škoda Motorsport účastní světových rally. Na místě bude možnost zakoupit také různé tematické propagační a dárkové předměty. I zde budou probíhat setkání se sportovci a olympioniky.

Agrofert na Lipno přijede se svou putovní olympijskou výstavou, s níž objíždí již několik měsíců celou republiku.

Česká spořitelna bude mít na Lipně fanzónu, jejíž součástí bude rodina Palečkových. Návštěvníci budou moci využít i třísetmetrovou Palečkovu skluzavku, na níž bude každá jízda měřena speciální časomírou a všichni budou navíc vyfoceni fotopastí

Sazka se i v Lipně bude držet mládežnického sportu, který ve spolupráci s ČOV dlouhodobě podporuje v rámci projektu Sazka Olympijský víceboj. Na Lipně připraví Stezku, na níž si budou moci vyzkoušet tři sportovní disciplíny a získat zjednodušené sportovní vysvědčení s doporučením, který sport se pro nejvíc hodí a kterému z olympioniků jsou nejvíce podobní. „Aby nezůstalo jen u analýz, děti dostanou rovnou i odkaz na Sport v okolí, což je web, na kterém najdou už konkrétní sportovní klub ve svém okolí,“ popisuje za společnost Sazka Veronika Marková. 

T-Mobile si na Lipno připravil pískové sportoviště, na němž s jednotlivými svazy představí plážový fotbal, beach volejbal, beach rugby, beach házenou a beach korfbal. Konat se zde budou i oficiální turnaje. Sportoviště si lze zarezervovat na hodinu přes webovou aplikaci. „Každý den si jeden ze zákazníků T-Mobile může v určený čas zarezervovat hřiště pro sebe a pro své známé a kamarády na hodinu zdarma,“ dodává Lukáš Hrabal z tiskového oddělení T-Mobile. Po celou dobu se v T-Mobile aréně budou konat soutěže o ceny pro dospělé i pro děti, autogramiády sportovců a přenosy z Ria i ostatních olympijských parků. Aktivity spojené s tímto sportovištěm pro nás zajišťuje agentura Concept One. 

Své zázemí budou mít na Lipně také mediální partneři. Česká televize a Český rozhlas budou mít v srdci parku fixní studio, odkud bude například televize vysílat minimálně hodinu přímého přenosu denně. ČT :D vytvoří dětskou fanzónu, kde bude od 10 do 17 pořádat výtvarné dílny pro nejmenší. V ostatních „olympijských“ městech budou o sportovních událostech referovat tamní regionální redakce. 

V rámci parku bude také rozmístěno více než 60 m2 LED obrazovek a dalších zobrazovačů, více než 200 světel a atmosféru celého parku dokresluje několik set metrů LED pásek a další techniky dodavatelské společnosti AV Media. Díky technologickému propojení s přenosovým studiem ČT budou návštěvníci součástí dění v jednotlivých částech parku a zároveň ve studiu ČT nebo přímo na brazilských sportovištích. Na obrazovkách budou k vidění i příspěvky ze sociálních sítí.

Lipno
LED obrazovka se sdílenými příspěvky ze sociálních sítí.

Přehled olympijských kampaní partnerů Českého olympijského týmu naleznete zde.

-stk-