Golden Drum: Grand Prix pro Ogilvy a Y&R

sobota, 22. října 2016, 10:30 Reklama MediaGuru

České agentury získaly na Golden Drum dvě Grand Prix.

Na 23. ročníku mezinárodního kreativního festivalu Golden Drum získaly české agentury celkem 13 cen, z toho dvě Grand Prix, čtyři zlaté a sedm stříbra. Nejvíce cen putuje do Y&R (6) a McCann-Erickson (3).

První Grand Prix získala v kategorii OOH agentura Ogilvy za svou kampaň „The Dying Poster“, který vytvořila u příležitosti výpravy David Cronenberg: Evolution.

The Dying Citylight final

V pořadí druhá Grand Prix putovala v kategorii Press do agentury Y&R za sérii vizuálů pro časopis Forbes. 

Forbes1 Forbes2

Y&R dále získala tři zlaté ceny za kampaň pro UNHCR, a to v kategorii Film, Press a PR.

Další zlato bylo uděleno agentuře McCann-Erickson za kampaň „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro obchody Náš grunt.

Přehled českých ocenění na Golden Drum 2016

Ocenění

Kategorie

Agentura

Kampaň

Zadavatel

Grand Prix Press Y&R Cancer, Oceans, Poverty, Forests, Animals Forbes
Grand Prix OOH Ogilvy Group The Dying Poster The Art Movement
Zlato Film Y&R Windless UNHCR
Zlato Press Y&R Hang glider, Coal train UNHCR
Zlato Direct McCann-Erickson Bees Can Find Sugar Where You Least Expect It Náš Grunt
Zlato Public relations Y&R We Were The Refugees Once UNHCR
Stříbro Film Fallon/Publicis One Our Yeti Is Legendary Škoda Auto
Stříbro Film Mustard The European Bike Stealing Championship Škoda Auto
Stříbro Activation Programme McCann-Erickson Bees Can Find Sugar Where You Least Expect It Náš Grunt
Stříbro Branded Content Y&R We Were The Refugees Once UNHCR
Stříbro Media DDB When You’ve Had Enough McDonald's
Stříbro Media Y&R Playlists For Life Lékaři bez hranic
Stříbro New or Innovative McCann-Erickson Bees Can Find Sugar Where You Least Expect It Náš Grunt

Přehled všech výsledků naleznete zde.

-stk-