Marketingovou komunikaci O2 povede Siebenstich

richard-siebenstich
V čele marketingové komunikace O2 střídá Jiřího Caudra Richard Siebenstich, zodpovídá i za online.

Společnost O2 pokračuje ve změnách své organizační struktury. Od ledna vzniká nová Komerční divize zodpovědná za vztahy se zákazníky, a to jak rezidentními, tak firemními, kterou povede dosavadní ředitel divize Rezidentní zákazníci Jindřich Fremuth. Pod něj bude spadat jednotný marketing, marketingová komunikace a online, jednotný vývoj produktů i společné řízení procesů. Změnou v nové Komerční divizi je i rozšíření zodpovědnosti Richarda Siebensticha (na úvodním obrázku), který bude kromě prodejní sítě nově řídit také marketingovou komunikaci a online. Jiří Caudr, který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Věnovat se chce svým vlastním projektům z oblasti designu.

Hlavním cílem změny je především jednotná a efektivní tvorba produktů a sjednocení a zjednodušení zákaznických systémů.

Richard Siebenstich vystudoval obor Finance na Ekonomické univerzitě v Bratislavě. V letech 2003 až 2012 působil na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídí všechny prodejní kanály, které O2 využívá.

Jindřich Fremuth

Jindřich Fremuth

Jindřich Fremuth nastoupil do O2 v roce 2009 na pozici ředitele pro online. V roce 2011 převzal navíc odpovědnost za strategii rezidentních distribučních kanálů. Od března 2013 působí v O2 na pozici ředitele divize Rezidentní zákazníci. Před svým nástupem do O2 pracoval jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company. Vystudoval VŠE v Praze.

Kromě toho O2 vytváří ještě novou divizi Operations. Jejími součástmi budou provoz a rozvoj sítí a informačních technologií, technologická podpora zákazníků a rozvoj ve strategických oblastech jako je bezpečnost, doprava, chytrá města, internet věcí, cloud apod. Jejím ředitelem se stává Marek Růžička, který byl k počátku roku jmenován do role chief operations officer.

Marek Růžička

Marek Růžička

Marek Růžička nastoupil do O2 v roce 2010 na pozici ředitele pro Top Corporate. Dříve působil na manažerských pozicích ve společnostech České Radiokomunikace, Hewlett Packard a Accenture. Je absolventem VŠE v Praze.

-stk-

Zařazeno v rubrice: Marketing, Marketing

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.