Baťa spustí globální kampaň, vytvořenou v Česku

bata_insolia_kv
Společnost Baťa spouští koncem března kampaň v 51 zemích, autorem je McCann Prague.

Společnost Baťa spouští koncem března v 51 zemích po celém světě novou globální kampaň. K vidění bude nejen v obchodech Baťa, ale také na internetu a sociálních sítích. Ve 12 zemích, včetně České republiky, poběží i v televizi. Autorem kampaně je česká agentura McCann Prague.

Kampaň ke spotřebitelům komunikuje technologii Baťa Insolia, která v botách s podpatky lépe rozkládá váhu, a umožňuje tak jejich pohodlnější nošení. Podle studií je tak mohou ženy nosit až třikrát déle a předejít nejenom bolestem, ale také otlakům, deformacím chodidel a nadměrnému namáhání kolen.

„Baťa dlouhodobě usiluje o to, aby ženy silněji prosazovaly svoje potřeby a nenechaly se omezovat tlakem svého okolí a genderovými stereotypy. Na této myšlence stojí celý kreativní koncept „& jsem s tím v pohodě“, který globálně používáme pro zastřešení našich kampaní, a kolekce Insolia je pro nás jednou z nejdůležitějších,“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, marketingová ředitelka Bata the Brand Worldwide.

Spot, který byl natáčen v Praze, vypráví příběh ženy, která je natolik nadšena pohodlím lodiček Baťa Insolia, že se při jejich zkoušení zcela zapomene a neuvědomí si, že už není v obchodě.

Za agenturu se na přípravě kampaně podílela Hana Prokopová, která s Laurou Havlovou vedla client service tým, art direkci zajistila Lenka Sobotková a Lucie Gazdošová, spot natočila režisérka Paulína Mačáková. Fotografie vytvořil Pavel Hejný.

O novém konceptu značky Baťa „& jsem s tím v pohodě“ jsme více psali zde

-stk-

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.