Prima masivně podpořila Modrý kód, zapojuje i HbbTV
Mediální podpora seriálu Modrý kód patří v TV Prima k největším za poslední roky.

Pro podporu seriálu Modrý kód, který startuje v předpremiéře v sobotu 25. března, zvolila televize Prima 360stupňovou komunikaci doplněnou o netradiční formáty. Premiérově například uvedla aplikaci HbbTV, která v první fázi obsahovala 20minutový teaser na seriál, uvedený v rámci oficiální tiskové konference. "Od soboty 25. března bude aplikace nasazena v plné verzi. Uživatelé v ní mají nalézt kompletní informace o seriálu a také videa. Postupně má být rozvíjena o další bonusové informace a videa, včetně odvysílaných dílů," uvedl marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Na vývoji aplikace se podílela společnost Hybrid.



"V rámci tištěných titulů vyšel v pátečním vydání deníku Metro speciální osmistránkový „half cover“ představující seriál a jeho hlavní protagonisty. Ve stejný den byl na titulní stranu deníku Mladá fronta Dnes umístěn vlep s „kartou první pomoci“. V tištěných TV magazínech jsme připravili speciální branding na pořad v TV sloupcích. Dále nechybí wobblery na všech stojanech deníku Metro v pražské podzemní dráze a řada dalších exekucí, které dotváří celek jedné z největších kampaní televize za poslední roky," popsal Pýcha.
Half cover - deník Metro





Součástí kampaně byla i guerilla v podobě instalace kříže z LED panelů o velikosti 6 x 6 metrů, který se objevil „pod Hradem“ a byl rozsvícen v noci před oficiálním oznámením kandidatury prezidenta Miloše Zemana do dalšího volebního období. Po opětovném oznámení se na kříži rozsvítila informace o seriálu a datu vysílání.
-mav-