VLM: Divizi Deník vede Marek, časopisy řídí Afsahi

petr-marek_jitka-afsahi
VLM přistupuje ke změnám v řízení, do nových pozic jmenuje Marka, Afsahi a Tylčerovou.

Ředitelem divize Deník se od 1. května stává Petr Marek, který zároveň zůstává obchodním ředitelem vydavatelství Vltava Labe Media. Ředitelkou divize magazínů se nově stane Jitka Afsahi, dosavadní obchodní ředitelka této divize. Nahradí v této pozici Mirku Zlatníkovou, která zůstane ředitelkou časopisových redakcí. Inzerci časopisů povede Zuzana Tylčerová, oznámila ve středu společnost VLM. Tylčerová dosud působila ve vydavatelství jako Head of New Business Development.

Mirka Zlatníkové dosud vykonávala současně funkci ředitelky divize a ředitelky magazínových redakcí. „Chci se plně věnovat obsahovému rozvoji magazínů. Obsahová stránka časopisů a kreativní práce se šéfredaktory jsou mi bližší než klasická manažerská práce,“ zdůvodnila Zlatníková.

Jitka Afsahi pracuje pro VLM více než deset let. Podle generálního ředitele VLM Michala Klímy se dokonale orientuje v potenciálu produktů časopiseckého trhu.

Organizační změna se dotkne i divize Deníku. V jejím čele bude od května Petr Marek, který současně zůstává obchodním ředitelem společnosti. Ředitelem redakcí je i nadále Roman Gallo. Centrální obchod řídí Blahoslav Fořt a regionální obchod František Olbert.

Organizační a personální změny  mají podle VLM zvýšit efektivitu řízení.

marek_petr_o

Petr Marek byl dlouholetý člen vedení vydavatelství Mafra
zodpovědný za obchod, a jako člen představenstva byl odpovědný za řízení a rozvoj společnosti. Před nástupem na pozici obchodního ředitele vydavatelství Vltava Labe Media pracoval jako výkonný ředitel ve vydavatelsví Strategic Consulting.

 

Jitka Afsahi pracuje od roku 2006 jako obchodní ředitelka afsahi_jitkavydavatelství Astrosat (nyní divize magazínů Vltava Labe Media). Stála u zrodu časopisu Glanc a rozšiřování časopiseckého portfolia v dalších letech, včetně spojení obchodních oddělení s vydavatelstvím Sanoma a Easy Publishing. Předtím působila v manažerských pozicích ve vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 (součást dnešní Burdy) a Czech Press Group.

 

Zuzana Tylčerová přišla do vydavatelství ze společnosti tylcerova_zuzana_2017Renomia, kde pracovala jako ředitelka komunikace a marketingu. Od roku 2010 do roku 2015 působila ve vydavatelství Economia na pozicích ředitelka divize inzerce a divize konference a semináře. Jako Head of Magazines vedla obchodní týmy jednotlivých magazínů Ekonom, Respekt a PročNe.

-mav-

 

Zařazeno v rubrice: Tisk

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.