Monitorované mediální investice rostly i v květnu

Graf_vyzkum
Letošní rok investicím do reklamy v médiích přeje, ukazuje monitoring investic.

Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere ukazuje, že i v květnu pokračoval růstový trend, přestože meziroční nárůsty nebyly tak vysoké jako v dubnu. Platí to zejména pro televizní reklamu, jejíž objem se měl v květnu meziročně zvýšit o 9 % (duben meziročně +24 %). Za prvních pět měsíců letošního roku je ale TV reklama znatelně nad úrovní loňského roku, a to o 16 %. Také ostatní mediatypy letos dosahují lepších monitorovaných výsledků než za stejné období loni. Platí to i pro internetovou display reklamu, která je vykazována v rámci projektu Admonitoring (meziročně v květnu +14 %).

Ceníková hodnota reklamního prostoru (Kč), květen 2017

medialni-investice_kveten

Ceníková hodnota reklamního prostoru (Kč), leden-květen 2017

medialni-investice_rok-2017

TOP 10 zadavatelů, leden-květen 2017

zadavatel objem I-V/2017
Procter & Gamble 528 025 733
Alza.cz 499 674 639
Unilever ČR 492 158 519
Reckitt Benckiser CR 476 063 325
Lidl Česká republika 474 775 002
Henkel ČR 434 940 728
Mountfield 429 960 430
Sazka 402 003 574
Škoda Auto 391 021 266
Ferrero Česká 388 251 990

Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.