Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Mladá krev. S menším odstupem následovaly Zázraky přírody. V 15-54 měla nejvyšší sledovanost soutěž Možné je všechno.
Jedná se o první televizní kanál výhradně zaměřený na svět metalu a rocku.
Stejným způsobem jako aplikaci Skylink Live TV je možné spustit i službu Canal+ stejného vlastníka přímo přes tlačítko dálkového ovladače, kterým si uživatel vybíra port svého televizoru – primárně HDMI.
Všechnopárty je nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následuje Farma Vojty Kotka, která je zároveň s náskokem nejsledovanější v 15-54.
Letošní ročník soutěže nejlepších digitálních projektů WebTop100 zná své vítěze.
Mafra v pátek potvrdila, že novým polovičním vlastníkem mediálního domu se stává podnikatel Pavel Tykač.
Fashion Arena Prague Outlet a online supermarket Rohlik.cz spustily společnou soutěž o nákupy zdarma.
Nejsledovanější čtvrtečním pořadem po 20:00 je nadále v univerzální divácké skupině 15+ seriál Polabí. Následují Inspektorka Candice Renoirová a Bratři a sestry. Ten zároveň vede o několik tisíc diváků ve skupině 15-54.
Není žádnou novinkou, že streamovací služba Apple TV+ od listopadu odebrala ze svého názvu symbol plus. Změna ale pouze tohoto typu by byla ale v boji s konkurencí velmi chabým krokem.
Mafra v pátek potvrdila, že novým polovičním vlastníkem mediálního domu se stává podnikatel Pavel Tykač.
Není žádnou novinkou, že streamovací služba Apple TV+ od listopadu odebrala ze svého názvu symbol plus. Změna ale pouze tohoto typu by byla ale v boji s konkurencí velmi chabým krokem.
Plánovaná sociální síť, která pracuje se známou značkou Lidé.cz, vychází ze Seznam Diskuzí, které rozšiřuje o nové funkce.
Poslední čtvrtletí roku rozhoduje o úspěchu většiny e-shopů. Zatímco rekordní sezona může přinést až 80 % celoročních tržeb, každá chyba v kampani, logistice nebo přípravě může znamenat ztrátu milionů, upozorňuje expert na výkonnostní reklamu Honza Bartoš.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Instagram a TikTok dominují mladším generacím, zatímco Facebook si udržuje silné postavení u starších uživatelů, vyplývá z analýzy TK media.