Další nové články

Kreativní tendr pro McDonald’s vyhrála TBWA\Hullabaloo

Kompletní kreativní služby pro McDonald’s přebírají na českém, slovenském a ukrajinském trhu agentury TBWA\Hullabaloo Česká republika a TBWA\Ukrajina.

pátek 17. října 2025

Ballantine’s kampaní podporuje novinku Sweet Blend

V novince, spojuje Ballantine’s skotskou tradici s moderním pojetím. Kampaň se zaměřuje na digitál, retail a sampling.  

pátek 17. října 2025

Tescan mění identitu i positioning značky

Společnost Tescan přichází s novým způsobem komunikace, s níž chce oslovit vědeckou komunitu po celém světě. 

pátek 17. října 2025

Seriál Polabí drží ve čtvrtek post večerní jedničky

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let Polabí. Následuje Inspektorka Candice Renoirová a seriál Bratři a sestry, který se dostal těsně na čelo v 15-54.

pátek 17. října 2025

Televizory Thomson s aplikacemi Canal+ i vlastním tlačítkem

Canal+ uzavřel strategické partnerství se značkou Thomson, které se týká také Česka. Spolupráce se zaměřuje na rozšíření dostupnosti aplikací skupiny Canal+ na chytrých televizorech Thomson a přidání speciálního tlačítka na DO.

pátek 17. října 2025

Music Box chce české licence pro hudební kanály Dance a Hits

O další licence žádá na českém trhu společnost provozující hudební televizní stanice Music Box.

čtvrtek 16. října 2025

Magenta TV spustila dočasný „kanál" k Halloweenu

T-Mobile připravil pro diváky Magenta TV překvapení v podobě dočasného filmového kanálu Halloweenské kino. Ten bude k dispozici do 3. listopadu na programové pozici 19 a nabídne tematický výběr hororových a mysteriózních titulů.

čtvrtek 16. října 2025

ADC má nové vedení, Karase střídá Svetlík

Členové Art Directors Club si zvolili nové vedení, po odcházejícím Mikym Karasovi se předsedou stává Martin Svetlík z Ogilvy. 

čtvrtek 16. října 2025

OKTV přerušila na několik dnů pozemní TV vysílání, plánuje návrat

Ve čtvrtek 16. října došlo v celoplošném DVB-T2 multiplexu 24 společnosti Digital Broadcasting k přerušení vysílání stanice OKTV. Výpadek by měl tentokrát trvat řádově dny. Stanice pokračuje na internetu.

čtvrtek 16. října 2025

Druhé odvysílání Naked Attraction přineslo srovnatelnou sledovanost

Druhé odvysílání tuzemské verze reality Naked Attraction zaznamenalo v živém vysílání a ve zpětném zhlédnutí do dnešního rána srovnatelný divácký zájem jako před týdnem.

čtvrtek 16. října 2025

Zločin na dobré cestě je nadále středečním vítězem

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Zločin na dobré cestě.

čtvrtek 16. října 2025

Google upravuje podobu sponzorovaných odkazů, lze je skrýt

U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.

čtvrtek 16. října 2025

Outbreak rozšiřuje spolupráci se Sun Wave Pharma

Pro firmu Sun Wave Pharma připravuje Outbreak AI kampaň pro značku Fluend napříč evropskými trhy.

čtvrtek 16. října 2025

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.

středa 15. října 2025

ČT jmenuje Alenu Müllerovou ředitelkou pro strategii a AI

Česká televize zřizuje novou divizi a do jejího čela jmenuje producentku Alenu Müllerovou.

středa 15. října 2025

Zásilkovna otvírá svou síť výdejních boxů i ostatním, začíná s DPD

Zásilkovna otevírá svou síť Z-BOXů ostatním dopravcům, jako první se připojuje DPD.

středa 15. října 2025

Golden Drum: Vaník a Santarius ze Saatchi & Saatchi vezou zlato

Letošními vítězi na portorožském reklamním festivalu se stali v kategorii Young Drummers čeští talenti Joanna Santarius a Vojtěch Vaník ze Saatchi & Saatchi Prague.

středa 15. října 2025

Těsný úterní souboj, Inspektorka Renoirová se natlačila do čela v 15+

Inspektorka Candice Renoirová se stala o pár tisíc diváků nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20.00 v divácké skupině starší 15 let. Seriál Polabí dosáhl nejvyšší sledovanosti v 18-69 a Bratři a sestry v 15-54.

středa 15. října 2025

Další nové články

OKTV přerušila na několik dnů pozemní TV vysílání, plánuje návrat

Ve čtvrtek 16. října došlo v celoplošném DVB-T2 multiplexu 24 společnosti Digital Broadcasting k přerušení vysílání stanice OKTV. Výpadek by měl tentokrát trvat řádově dny. Stanice pokračuje na internetu.

čtvrtek 16. října 2025

Google upravuje podobu sponzorovaných odkazů, lze je skrýt

U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.

čtvrtek 16. října 2025

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.

středa 15. října 2025

Marketing je dnes plný dat, ale pořád je o emocích, nápadech a odvaze

Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague. 

středa 15. října 2025

Fenix Awards uděleny. Letos je provázel i spor a odebrané ceny

Soutěž Fenix Awards vyhlásila vítěze svého letošního 12. ročníku. Firmou roku se stala Sazka. 

úterý 14. října 2025

Majitel televize Prima chystá v DAB+ stanici mluveného slova

Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.

úterý 14. října 2025

Koupit, integrovat a nechat tvořit. To je naše akviziční strategie

O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec.

úterý 14. října 2025

Sport Alive: Velké značky spojují se sportem byznys i fanoušky

Sport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.

pondělí 13. října 2025

Magazín Reportér po jedenácti letech upravuje grafickou podobu

Barevná plocha na titulní straně magazínu Reportér je novým prvkem, který doplňuje dosud dominantní bílou.

pondělí 13. října 2025

Konec MTV kanálů v Evropě má jasnější obrysy

Neoficiálně informace, které unikly v uplynulých týdnech do médií na základě sdělení operátorům, mají jasnější obrysy. Tematická MTV končí, naopak Paramount od října v Česku upravil logo.

pondělí 13. října 2025

Ani největší firmy neumějí potenciál svých lidí na LinkedInu využít

Na LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých firem, ukazuje studie agentury Adison. 

neděle 12. října 2025

Spotify vyhlásilo válku AI odpadu, bojuje proti podvodníkům

Ve stejném týdnu kdy vydává své dvanácté studiové album čtrnáctinásobná držitelka ceny Grammy, globální popová ikona Taylor Swif, oznámila služba Spotify nekompromisní postup proti AI podvodníkům.

sobota 11. října 2025

Největší sportovní sponzoring má pomoct expanzi značky Allwyn

Pavel Turek z KKCG popsal na konferenci Sport Alive, co Allwyn očekává od sponzoringového partnerství s Formulí 1.

pátek 10. října 2025

Marketing skupiny Direct vede Matějovský, nové tváře i v komunikaci

Skupina Direct zakládá marketingové oddělení v čele s Petrem Matějovským. Vedle toho rozšiřuje i tým komunikace, do kterého přicházejí Jitka Šmejkalová a Tereza Wurstová.

pátek 10. října 2025

Disney+ modernizuje, přichází Hulu a Liga mistryň UEFA

Globální streamovací služby o sobě daly v posledních týdnech vědět zejména nejméně populárním krokem, zdražováním. Disney+ připravila ale i řadu novinek, které mají posílit její pozici.

pátek 10. října 2025

Nova koupí O2 TV s kanály Oneplay Sport a Premier Sport

RRTV souhlasí s tím, aby stoprocentní podíl ve společnosti O2 TV, s.r.o. získala TV Nova. Konsoliduje tím sportovní kanály patřící pod PPF.

čtvrtek 9. října 2025

Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele

Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.

čtvrtek 9. října 2025

Data v PR jsou klíčem ke strategické komunikaci

Data v PR komunikaci by se měla systematicky využívat už při samotném plánování a neomezovat se jen na statistiku mediálních výstupů, píše Veronika Hlobilová z FleishmanHillard.

čtvrtek 9. října 2025

Designblok vybízí letos k odvaze, nabídne hry i relaxaci

Letošním tématem Designbloku je odvaha. Vystavující z řad zadavatelů nabídnou relaxační a kreativní zóny, modulární skleník či pumptrack.

středa 8. října 2025