Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let Polabí. Následuje Inspektorka Candice Renoirová a seriál Bratři a sestry, který se dostal těsně na čelo v 15-54.
Canal+ uzavřel strategické partnerství se značkou Thomson, které se týká také Česka. Spolupráce se zaměřuje na rozšíření dostupnosti aplikací skupiny Canal+ na chytrých televizorech Thomson a přidání speciálního tlačítka na DO.
T-Mobile připravil pro diváky Magenta TV překvapení v podobě dočasného filmového kanálu Halloweenské kino. Ten bude k dispozici do 3. listopadu na programové pozici 19 a nabídne tematický výběr hororových a mysteriózních titulů.
U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.
Inspektorka Candice Renoirová se stala o pár tisíc diváků nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20.00 v divácké skupině starší 15 let. Seriál Polabí dosáhl nejvyšší sledovanosti v 18-69 a Bratři a sestry v 15-54.
U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.
Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.