Další nové články

SZIF si na propagaci biopotravin vybral Media Age

Propagační kampaň na podporu biopotravin a ekologického zemědělství za 60 milionů korun zajistí pro SZIF agentura Media Age.

pátek 24. ledna 2020

Dentsu: Reklamní investice v Česku letos porostou o 5,7 %

Celosvětové reklamní investice porostou v roce 2020 podle odhadu Dentsu Aegis Network o 3,9 %. Česko si připíše 5,7 %.

pátek 24. ledna 2020

Čtvrteční večerní jedničkou byl znovu seriál Slunečná

Další díl seriálu Slunečná sledovalo v průměru 1,16 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek z pořadů vysílaných ve čtvrtek po 20:00.

pátek 24. ledna 2020

Do rad ČT a ČRo kandidují Veselý, Kysilka nebo Šlégr

Na uvolněná místa do Rady ČT a Rady ČRo se hlásí 122 kandidátů, z toho 90 do Rady ČT a 32 do Rady ČRo.

čtvrtek 23. ledna 2020

Asekol: Spojit téma třídění s designem? Proč ne?

Společnost Asekol se snaží ke třídění elektroodpadu motivovat netradičními aktivitami. V poslední době ho spojuje například s uměním a designem.

čtvrtek 23. ledna 2020

Rohlik.cz plánuje rozvoj své privátní značky Rohlík

E-shop Rohlik.cz chce investovat do vlastní značky Rohlík. Plánuje ji rozšířit o desítky produktů.

čtvrtek 23. ledna 2020

Držitel Effie za #brnotruestory nejde kvůli nesouhlasu do tendru

Komunikační agentura Aetna se nechystá zúčastnit výběrového řízení, které vypisuje město Brno. Domnívá se, že tendr nebude férový.

čtvrtek 23. ledna 2020

Reklama ve WhatsAppu nebude. Zatím

Facebook ruší své plány s reklamou v chatovací aplikaci WhatsApp. Tým, který měl reklamní systém připravit, byl rozpuštěn.

čtvrtek 23. ledna 2020

Případy 1. oddělení ve středu večer nad milionem

Nejsledovanějším pořadem ve středu po 20:00 byly v 15+ Případy 1. oddělení, sledovanost přesáhla hranici milionu. V 15-54 je nejsledovanější Výměna manželek.

čtvrtek 23. ledna 2020

Na značky doléhá tzv. efekt Greta

Sílící klimatický aktivismus a zájem o životní prostředí vytváří tlak na značky. S tzv. efektem Greta by se měla vyrovnat každá z nich.

čtvrtek 23. ledna 2020

Jar ke svým 60 letům na trhu uvede retro edici

Česká značka mycího prostředku na nádobí slaví 60 let. Výročí si připomíná limitovanou retro edicí.

čtvrtek 23. ledna 2020

A!M Creative Challenge vyhrál tým z Mendelovy univerzity

Studentskou soutěž A!M Creative Challenge vyhrál projekt Vladimíry Duchoňové a Kataríny Šumichrastové.

čtvrtek 23. ledna 2020

Lemur navyšuje počet kategorií, ocení i Tváře v PR

APRA otevírá 15. ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Přidává kategorii Tváře v PR, oceňující nejlepší tiskové mluvčí.

středa 22. ledna 2020

Rixo ze skupiny PPF odstartovalo, kampaň uvede na jaře

Nová online služba Rixo.cz, jejímž investorem je Home Credit ze skupiny PPF, oficiálně zahájila.

středa 22. ledna 2020

Pospíšil: Nové časopisy pomůžou zvýšit podíl přímých zadavatelů

Akvizice časopisu Dráček nebo nové uvedení magazínu Lovec by mělo zvýšit podíl přímých inzertních klientů vydavatelství Extra Publishing, říká jednatel Pavel Pospíšil.

středa 22. ledna 2020

ČT získala sublicenční práva na olympiády z Pekingu a Paříže

Česká televize si díky dohodě s Discovery zajistila další čtyřletý olympijský cyklus, přinese tak živě i dění z her v Pekingu a Paříži.

středa 22. ledna 2020

Další nové články

Do rad ČT a ČRo kandidují Veselý, Kysilka nebo Šlégr

Na uvolněná místa do Rady ČT a Rady ČRo se hlásí 122 kandidátů, z toho 90 do Rady ČT a 32 do Rady ČRo.

čtvrtek 23. ledna 2020

Asekol: Spojit téma třídění s designem? Proč ne?

Společnost Asekol se snaží ke třídění elektroodpadu motivovat netradičními aktivitami. V poslední době ho spojuje například s uměním a designem.

čtvrtek 23. ledna 2020

Reklama ve WhatsAppu nebude. Zatím

Facebook ruší své plány s reklamou v chatovací aplikaci WhatsApp. Tým, který měl reklamní systém připravit, byl rozpuštěn.

čtvrtek 23. ledna 2020

Na značky doléhá tzv. efekt Greta

Sílící klimatický aktivismus a zájem o životní prostředí vytváří tlak na značky. S tzv. efektem Greta by se měla vyrovnat každá z nich.

čtvrtek 23. ledna 2020

Pospíšil: Nové časopisy pomůžou zvýšit podíl přímých zadavatelů

Akvizice časopisu Dráček nebo nové uvedení magazínu Lovec by mělo zvýšit podíl přímých inzertních klientů vydavatelství Extra Publishing, říká jednatel Pavel Pospíšil.

středa 22. ledna 2020

Studie: Tlak na novináře ve střední a východní Evropě roste

Nová studie Reuters Institute se zaměřila na postavení novinářů ve střední a východní Evropě. To se podle závěrů studie zhoršuje.

středa 22. ledna 2020

Hrubý objem reklamy v médiích loni vystoupal na 120 miliard

Nejsilnějším tuzemským mediatypem je i nadále s výrazným odstupem televize, ukazuje monitoring reklamy v médiích za rok 2019.

středa 22. ledna 2020

Soukup: Nezměnil jsem se, prezident má dveře otevřené

Ředitel Empresa Media Jaromír Soukup obhajuje své kroky z posledních dnů a vylučuje názorové kotrmelce.

středa 22. ledna 2020

CX Forum: Firmy začínají zákazníkům více naslouchat

Firmy začínají víc poslouchat, co jim zákazníci říkají. To je jeden ze závěrů, který zazněl na setkání CX Forum, věnovanému zákaznické zkušenosti.

úterý 21. ledna 2020

Ikea se mění, otevře sedm výdejních míst v regionech

Ikea mění svůj dosavadní koncept, snižuje ceny a plánuje otevřít sedm výdejních míst v regionech.

úterý 21. ledna 2020

Inzertně nejsilnějším v tisku byl loni opět Blesk

Deník Blesk potvrdil podle hrubých monitorovaných dat pozici inzertně nejsilnějšího tištěného titulu na českém trhu.

úterý 21. ledna 2020

Budoucí podoba retailu: laboratoř i společenský klub

Příští dekáda retailu s sebou přenese větší důraz na udržitelnost, zážitky, ale i nabídku přesné diagnózy potřeb, třeba pomocí analýzy DNA.

pondělí 20. ledna 2020

Fridrich: Start jarního schématu ČT naplňuje očekávání

Česká televize nasadila od začátku ledna nové pořady, jejich dosavadní vývoj zatím hodnotí dobře, říká programový ředitel Milan Fridrich.

pondělí 20. ledna 2020

Na špici slovenského internetu nastaly změny

Výsledky návštěvnosti slovenského internetu za rok 2019 přinesly posuny. Jedničkou ale nadále zůstává Ringier Axel Springer SK.

sobota 18. ledna 2020

Kina měla loni úspěšný rok, přišlo přes 18 mil. diváků

Růst návštěvnosti českých kin pokračoval i v loňském roce, do kin zavítalo více než 18 milionů diváků.

pátek 17. ledna 2020

Active Radio ukončila spolupráci s Radiohousem

Active Radio ukončila s okamžitou platností ve čtvrtek v noci spolupráci s firmou Radiohouse. Reklamní spoty neměly být v pátek do vysílání nasazeny, nakonec se vysílají.

pátek 17. ledna 2020

Nova na jaře 2020: SuperStar, MasterChef nebo Kameňák

Jarní programové schéma televize Nova sází na prověřené seriály a pořady typu reality show.

čtvrtek 16. ledna 2020