Další nové články

Křišťálová Lupa: Vítězí Seznam Zprávy, Kovy či Zásilkovna

Vítěze v jednotlivých kategoriích už zná soutěž Křišťálová Lupa 2020. Osobností roku českého internetu je Michal Bláha, projektem roku iniciativa Covid19cz.cz.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Mattoni nasazuje další spot na podporu restaurací

Značka Mattoni pokračuje v kampani „Rozbalte to“, s níž podporuje gastronomické podniky.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Swatch posiluje komunikaci v ČR, chystá i vlastní obchod

Švýcarská značka hodinek plánuje otevření monobrandového butiku a posiluje své komunikační aktivity.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro

Marketingově poradenská skupina Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Mluvčími roku jsou Poštová a Koukolíček, týmem Prazdroj

Nejlepší mluvčí veřejného sektoru 2020 byla zvolena Jana Poštová, v soukromém Václav Koukolíček. PR týmem roku Plzeňský Prazdroj.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Televizní hudební show Virtuosos míří poprvé do Česka

Televizní kanál ČT art začne od pátku 27. listopadu vysílat mezinárodní hudební televizní show Virtuosos, ve které soutěží mladí umělci klasické hudby.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Ján Svoboda: Perex je po deseti letech v zisku

Slovenské mediální firmy Iva Valenty a Michala Voráčka prošly změnami. Předseda představenstva slovenské Our Media Ján Svoboda mluví i o dalších plánech.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Nad milionem jsou Četnické humoresky a Svatba na první pohled

Četnické humoresky a Svatba na první pohled zůstávají s více než milionem nejsledovanějšími středečními pořady po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Svatba na první pohled vítězí i v kategorii 15-54.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Růžový slon spouští vánoční kampaň s 3D maskotem

Prodejce erotických pomůcek Ruzovyslon.cz startuje svou vánoční kampaň. Oslovit chce širší cílovou skupinu.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Vinaři se přesunuli do onlinu a spoléhají na retail

I vinaře zasahují pandemická opatření. Aby podpořili své prodeje, orientují se na prodej online a v maloobchodních řetězcích.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Rada ČT zvolila nové členy dozorčí komise

Rada České televize zvolila na svém středečním zasedání nové členy dozorčí komise. Volbě předcházela emotivní diskuse.

středa 25. listopadu 2020

Empresa uvede speciály a měsíčník Sedmička pro maminky

Empresa Media pokračuje v uvádění nových speciálů, novinkou je také měsíčník Sedmička pro maminky.

středa 25. listopadu 2020

Externí komunikaci a marketing Letiště Praha vede Tučníková

Ze své pozice bude koordinovat aktivity letiště v oblasti externí komunikace a zároveň všechny marketingové projekty společnosti.

středa 25. listopadu 2020

CzechTourism zveřejnil novou strategii na dalších pět let

V nové strategii na období 2021–2025 se chce agentura CzechTourism zaměřit na flexibilitu, efektivitu a digitalizaci.

středa 25. listopadu 2020

McDonald’s: I v pandemii je potřeba budovat značku

V porovnání s letošním rokem plánujeme mírné navýšení marketingového rozpočtu, říká Martin Troup z McDonald’s.

středa 25. listopadu 2020

Newton Media představí aktualizované principy měření PR

Aktualizované Barcelonské principy, které shrnují způsob, jak měřit a vyhodnocovat firemní komunikaci a PR, představí v příštím týdnu Newton Media.

středa 25. listopadu 2020

Do Comtech Can se vrací Procházka, vede zlínskou pobočku

Zlínskou pobočku agentury Comtech Can povede Vladimír Procházka. Chce získávat více moravských klientů.

středa 25. listopadu 2020

Slunečná se v úterý přiblížila hranici 1,4 mil. diváků

Další díl seriálu Slunečná sledovalo v průměru 1,38 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek úterního večera po 20:00.

středa 25. listopadu 2020

Další nové články

Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro

Marketingově poradenská skupina Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Ján Svoboda: Perex je po deseti letech v zisku

Slovenské mediální firmy Iva Valenty a Michala Voráčka prošly změnami. Předseda představenstva slovenské Our Media Ján Svoboda mluví i o dalších plánech.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Vinaři se přesunuli do onlinu a spoléhají na retail

I vinaře zasahují pandemická opatření. Aby podpořili své prodeje, orientují se na prodej online a v maloobchodních řetězcích.

čtvrtek 26. listopadu 2020

Rada ČT zvolila nové členy dozorčí komise

Rada České televize zvolila na svém středečním zasedání nové členy dozorčí komise. Volbě předcházela emotivní diskuse.

středa 25. listopadu 2020

McDonald’s: I v pandemii je potřeba budovat značku

V porovnání s letošním rokem plánujeme mírné navýšení marketingového rozpočtu, říká Martin Troup z McDonald’s.

středa 25. listopadu 2020

Media Club i Nova přihlásily pohledávky za Media Investments

Nejsilnější hráči na trhu s televizní reklamou vymáhají pohledávky v insolvenčním řízení s agenturou Media Investments.

středa 25. listopadu 2020

Streamovací služby začínají vysílat jako klasické televize

Streamovací služby začaly koketovat s lineárním vysíláním.

úterý 24. listopadu 2020

Nezapomínejte na publikum, většinou je z jiné bubliny

Kampaně, jež se líbí v marketingové bublině, většinou u spotřebitelů narazí. Zásadní je mluvit srozumitelně.

úterý 24. listopadu 2020

Nova nasadí na Štědrý večer pohádku Tři bratři

Mix českých pohádek a zahraničních filmů nabídne ve svém vánočním vysílání i TV Nova. Na Silvestra uvede speciální vydání pořadu Tvoje tvář má známý hlas.

úterý 24. listopadu 2020

Výzkum: Influencer marketing stále řada značek nevyužívá

S influencer marketingem má zkušenost 14 % značek na českém trhu, vyplynulo z výzkumu. Investice do této formy komunikace mají růst i v příštím roce.

pondělí 23. listopadu 2020

Ordinace v růžové zahradě uvede své poslední díly v roce 2021

Televize Nova v příštím roce uzavře vysílání svého vlajkového seriálu Ordinace v růžové zahradě 2.

pondělí 23. listopadu 2020

Josef Uher: DVB-T2 přineslo možnost volby mezi SD či HD

V poslední době se často diskutuje o HD vysílání. Zatímco někteří diváci si vystačí s rozlišením SD, jiní preferují vysokou kvalitu obrazu HD.

pondělí 23. listopadu 2020

Zájem o firmy se ze strany médií na podzim proměnil

V druhé vlně pandemie se zájem médií o aktivitu firem na poli boje proti koronaviru změnil.

pondělí 23. listopadu 2020

Sledovanost TV byla v říjnu rekordní, převládá pozemní příjem

Říjen 2020 se z pohledu sledovanosti stal nejsilnějším ze všech říjnových měsíců od začátku peoplemetrového měření v roce 1997.

neděle 22. listopadu 2020

Formát Stories dorazil už i na Twitter

Formát zavedený Snapchatem a následně vytěžený Instagramem je k dispozici také uživatelům Twitteru. Ovšem v osekané podobě.

sobota 21. listopadu 2020

Gastro sektor ztrácí tři miliardy korun každý týden

Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun.

pátek 20. listopadu 2020

Čisté investice do marketingové komunikace letos stagnují

Po letech růstu se čisté investice směřované do marketingové komunikace letos kvůli pandemii koronaviru zastaví. Ohledně příštího roku panuje opatrný optimismus.

pátek 20. listopadu 2020

Shotton: Marketéři by se měli víc zajímat o poznatky z psychologie

Marketéři by měli více studovat poznatky z psychologie, radí Richard Shotton, autor knihy Anatomie rozhodování.

pátek 20. listopadu 2020

Reklamní investice rostly v říjnu jen v TV, ostatní klesaly

Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích zůstaly sice v říjnu na vyšší úrovni než loni, stalo se tak ale pouze zásluhou televizní reklamy.

čtvrtek 19. listopadu 2020