Další nové články

Češi mají ve finále Golden Drum 20 nominací

Reklamní festival Golden Drum zveřejnil shortlist. Češi na něm mají 20 nominací.

čtvrtek 17. října 2019

Digital Broadcasting může spustit stanici k DVB-T2

Operátor Digital Broadcasting Radima Pařízka získal od RRTV souhlas s kanálem zaměřeným na informace k DVB-T2.

čtvrtek 17. října 2019

Ve středu večer nad milionem jen Výměna manželek

Výměna manželek zůstává nejsledovanějším středečním večerním pořadem po 20:00 s více než milione diváků (15+).

čtvrtek 17. října 2019

Zájem o podcasty v Česku roste, teď ještě zlepšit kvalitu

Počet posluchačů podcastů se v Česku zvyšuje a spolu s tím roste i zájem tvůrců. Kvalita se však musí teprve tříbit.

středa 16. října 2019

V Národním muzeu byla otevřena výstava Labyrint informací a ráj tisku

Od 17. října 2019 do konce ledna 2020 bude v prostorách historické budovy Národního muzea probíhat výstava Labyrint informací a ráj tisku.

středa 16. října 2019

TV Nova a Dobrý anděl znovu uvádějí společnou kampaň

Série sedmi krátkých charitativních spotů obsahuje reálné výpovědi několika rodin, které hovoří o svých pocitech.

středa 16. října 2019

Vodafone: Chceme se stát jedničkou ve všem, co děláme

Vodafone se postupně spojuje s UPC. O plánech s oběma značkami hovoří Quique Vivas, viceprezident pro nefiremní zákazníky.

středa 16. října 2019

H&M kupuje second-hand platformu Sellpy

H&M Group koupila většinový podíl v second-hand platformě Sellpy a zároveň otevírá v Německu svou první kavárnu.

středa 16. října 2019

Ordinace zůstává v úterý večer neohrožena

Úterní večerní televizní jedničkou po 20:00 zůstává nadále s náskokem Ordinace v růžové zahradě 2. Další díl vidělo 1,06 mil. diváků (15+).

středa 16. října 2019

Studie: Většina lidí nezná rozsah byznysových aktivit Facebooku

Jen menšina dotazovaných ví, že aplikace WhatsApp a Instagram mají stejného majitele. Vyplývá to z průzkumu Pew Research Center, který se zaměřil na digitální gramotnost.

středa 16. října 2019

Sodexo podpoří kampaní znalost ActivePassu

Sodexo spustilo kampaň na podporu permanentky ActivePass. Cílem je posílení znalosti produktu ve vybraných regionech ČR.

středa 16. října 2019

CIF: TikTok může v příštím roce ohrozit i Facebook

Rychlý růst sociální sítě TikTok, která přitahuje zejména děti, by již v příštím roce mohla vážně ohrozit i Facebook, myslí si Daniel Dočekal.

úterý 15. října 2019

Ester Ledecká je tváří zimní kolekce Lidlu

Tváří nové kolekce zimního oblečení Lidlu je Ester Ledecká, česká snowboardistka a alpská lyžařka.

úterý 15. října 2019

Staropramen slaví 20 let Potrefených hus, připravuje nový koncept

Koncept značkových restaurací Potrefená husa je na trhu 20 let. Nyní Pivovary Staropramen připravují na Smíchově nový koncept.

úterý 15. října 2019

Subway: Konkurence McDonald´s a KFC se nebojíme

„Někdy je nám líto, že nemůžeme vzít sumu peněz a udělat obří kampaň,“ říká Irena Očková, která řídí komunikaci regionu střední a východní Evropy.

úterý 15. října 2019

Zoot se v kampani spojuje s Nikol Štíbrovou

Novou tváří e-shopu Zoot se stala Nikol Štíbrová, propaguje pro něj nejprodávanější značku Dorothy Perkins.

úterý 15. října 2019

Další nové články

Zájem o podcasty v Česku roste, teď ještě zlepšit kvalitu

Počet posluchačů podcastů se v Česku zvyšuje a spolu s tím roste i zájem tvůrců. Kvalita se však musí teprve tříbit.

středa 16. října 2019

Vodafone: Chceme se stát jedničkou ve všem, co děláme

Vodafone se postupně spojuje s UPC. O plánech s oběma značkami hovoří Quique Vivas, viceprezident pro nefiremní zákazníky.

středa 16. října 2019

Studie: Většina lidí nezná rozsah byznysových aktivit Facebooku

Jen menšina dotazovaných ví, že aplikace WhatsApp a Instagram mají stejného majitele. Vyplývá to z průzkumu Pew Research Center, který se zaměřil na digitální gramotnost.

středa 16. října 2019

CIF: TikTok může v příštím roce ohrozit i Facebook

Rychlý růst sociální sítě TikTok, která přitahuje zejména děti, by již v příštím roce mohla vážně ohrozit i Facebook, myslí si Daniel Dočekal.

úterý 15. října 2019

Subway: Konkurence McDonald´s a KFC se nebojíme

„Někdy je nám líto, že nemůžeme vzít sumu peněz a udělat obří kampaň,“ říká Irena Očková, která řídí komunikaci regionu střední a východní Evropy.

úterý 15. října 2019

Radiohouse: Rozhodli jsme se přejít do ofenzivy

Reklamní vysílání upravíme tak, aby se portfolio bez celoplošných stanic vhodně doplňovalo, říká Karel Friml, ředitel divize národního obchodu Radiohouse.

úterý 15. října 2019

Atmedia ponechá pro 2020 ceníkové ceny, sníží slevy

Atmedia avizuje pro příští rok rozšíření svého portfolia tematických stanic. Tři nové stanice se mají objevit už v jarních měsících 2020.

pondělí 14. října 2019

MMS a Media Bohemia byly loni ziskové

Rozhlasová skupina Media Bohemia loni skončila v mírném plusu, více si polepšila její dceřiná společnost Media Marketing Services.

pondělí 14. října 2019

Agrofert: Podnětem ke kampani byli naši zaměstnanci

Skupina Agrofert aktuální kampaní startuje novou komunikaci. Do ní chce investovat i v budoucnu, říká její marketingový ředitel Ondřej Sečka.

pondělí 14. října 2019

Prima po odchodu Komára zjednodušuje strukturu

Čtyři stávající společnosti, které figurují ve struktuře firem kolem skupiny Prima, zaniknou.

pondělí 14. října 2019

StarDance se po prvním odvysílání stala jedničkou dne

Nejsledovanějším sobotním pořadem byla taneční show StarDance, kterou v průměru sledovalo 1,3 mil. diváků (15+, podíl 36 %). Desátá řada zahájila v sobotu 12. října.

neděle 13. října 2019

Zájem Čechů o alternativní limonády roste

Počet spotřebitelů, kteří místo po Coca-Cole sáhnou třeba po Wostoku, se v Česku zvyšuje, a to i navzdory faktu, že jsou alternativní limonády hůře dostupné.

sobota 12. října 2019

Ďurčeková: Tendry nás opravdu stojí hodně peněz

České tendry jsou mnohem transparentnější, říká prezidentka Klubu reklamních agentur Slovenska Zuzana Ďurčeková.

pátek 11. října 2019

CNC loni zvýšila tržby, skončila ale ve ztrátě

Vydavatel deníků Blesk, Aha!, Sport a E15 zvýšil v roce 2018 tržby, kvůli zaúčtování odpisů ale skončil ve ztrátě.

pátek 11. října 2019

About You chce být méně závislý na klasické reklamě

Německý e-shop s módou About You slaví na tuzemském trhu první rok. Do budoucna se chce stát méně závislým na klasické reklamě.

čtvrtek 10. října 2019

Economia se ohradila proti poslanecké zprávě k OKD

Poslanecká zpráva zabývající se OKD se dotýká i Economie, ta se proti závěrům ohradila.

čtvrtek 10. října 2019

ČT vynaloží na přechod na DVB-T2 až 1,3 mld. Kč

Česká televize vyčísluje celkové náklady spojené s přechodem na DVB-T2 až na 1,3 mld. Kč.

středa 9. října 2019