Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Mezi středoškoláky a žáky základních škol klesá důvěra v média. Jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami, ukázal výzkum organizace Člověk v tísni.
Skupina Prima spustí ve středu 8. února svou novou videotéku Prima+ s kombinací obsahu z televizní obrazovky i originální produkce. S podobou služby už se mohou v prvních náhledech seznámit zájemci v Obchodu Play.
Další díl seriálu Místo zločinu České Budějovice sledovalo 1,4 mil. diváků (15+). Šlo o nejlepší výsledek pondělního večera i celého dne. Do vysílaní se také vrátil s premiérovými díly seriál Specialisté. Vidělo ho více než milion diváků.
Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS.
Zatímco v minulosti strategie tvořila reklamu, dnes to může být i naopak, píše Adam Nowakowski.
Mezi středoškoláky a žáky základních škol klesá důvěra v média. Jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami, ukázal výzkum organizace Člověk v tísni.
Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS.
Zatímco v minulosti strategie tvořila reklamu, dnes to může být i naopak, píše Adam Nowakowski.
Vzniká nová sociální síť, která má fungovat podobně jako čínská zábavní aplikace. S tím rozdílem, že hlavni formát nebude video, ale zpravodajské články.
Vládní zmocněnec Michal Klíma poslancům sněmovního výboru stručně představil podobu návrhu, který se zabývá hledáním řešení, jak stát může čelit dezinformacím. Plán ale zatím vláda neprojednala, jde tak o pracovní verzi.
Videoserver YouTube zaznamenal druhé čtvrtletí po sobě pokles reklamních výnosů. Důvodem je i konkurence platforem jako TikTok nebo Facebook Reels.