HLAVNÍ ČLÁNKY

online

Na českém internetu blokuje reklamu až třetina lidí

Reklamu častěji blokuji silní konzumenti zpravodajství, ukazuje studie Nielsen Admosphere. celý článek »

pospisil-pavel

Extra Publishing rozšířilo 100+1, zamířilo i do knih

Novinky 100+1 Zázraky medicíny a Přežít mají posílit obrat v roce 2017, říká Pavel Pospíšil. celý článek »

marekmilacek

Marek Miláček nastupuje do Attention!Media

Klientský servis mediální agentury Attention!Media povede Marek Miláček. celý článek »

r2b2_multiscreen

R2B2 propojí programatickou reklamu v onlinu a TV

Společnost R2B2 posouvá možnosti oslovení přes automatizovaný aukční prodej reklamy. celý článek »

Vadim Fojtík. foto: Tomáš Novák

Euro se vrací k ryze ekonomickému zaměření

Týdeník Euro chce být nejvlivnějším ekonomickým časopisem na trhu, říká jeho šéfredaktor Vadim Fojtík. celý článek »

Amazon

Amazon letos v Česku otevře tisíc pracovních míst

V rámci evropské expanze chce Amazon zvýšit počet svých zaměstnanců i na českém trhu. celý článek »

franchiseclub_richtr

Dobrý design prodává, ukazuje česká praxe

Design nelze definovat jen esteticky, ale i funkčností, myslí si Michal Richtr z Dynamo Design. celý článek »

slerka_new-media-inspiration

Křižovatkou českého Facebooku je Kudy z nudy

Josef Šlerka zmapoval sociální bubliny na Facebooku, poukázal na jejich rozmanitost i průniky. celý článek »

chart-show-libor-boucek

Chart Show zahájila jako dvojka, měla přes 600 tisíc

Tajemství těla si podrželo pozici sobotní jedničky i po příchodu novinky Chart Show. celý článek »

jindrich-sidlo

Šídlo: Na Watergate by dnes nikdo dělat nemohl

Konference New Media Inspiration řešila dopady Facebooku, podle Jindřicha Šídla žurnalistice škodí. celý článek »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.