Brand management ukáže, jak dostat marketing do vedení
Brand management je poprvé rozdělen do dvou dnů. První se zaměří na Brand gaming, druhý je věnován hlavnímu programu.

Ilustrační foto, zdroj: Brand management
Marketing je schopnost firmy uspět na trhu. V praxi z něj ale často bývá jen „obrázkové“ oddělení. Co všechno dnes lidé z marketingu potřebují, aby se dostali do vedení? Jak se už zítra posunout od taktického ke strategickému marketingu? To ukáže letošní ročník konference Brand Management 2025.
Letos poprvé nabídne dva dny prezentací, diskusí, workshopů a networkingu. Začne v úterý 30. září odpoledne speciálem věnovaným Brand gamingu. Na něm se mimo jiné uskuteční rozhovor s marketingovým ředitelem Kingdom Come: Deliverance Jiřím Rýdlem.
Hlavní program je pak naplánován na středu 1. října 2025. Klíčovým řečníkem konference je Thomas Barta, odborník na marketingový leadership. Bývalý CMO, partner McKinsey a organizační psycholog dnes vede Marketing Leadership Institute. Je také spoluautorem knihy 12 Powers of a Marketing Leader, která vychází z největší studii o úspěchu marketérů na světě. Pracoval ve 45 zemích s firmami z žebříčku Fortune 500 a vyučuje leadership prostřednictvím přednášek, masterclass a platforem jako Forbes a Marketing Week.
Témata konference a vystupující
- Léčba bez diagnózy: proč marketing ztrácí respekt — Martina Ďurčanská, Marek Dvořák
- 7 divů marketingové efektivity — Sorin Patilinet
- Trojský kůň pro vaše nápady: jak dostat inovace přes firemní hradby — Petra Víšková
- Panelová diskuze: Jak se mění očekávání od CMO – ziskový růst, CX a AI v době nejistot — Moderuje: Kristián Hloušek; Panelisté: Daniela Hlaváčková, Michal Karcol, Hana Kovářová
- Jak být jako značka relevantní i v roce 2030 — Jaroslav Malina, Soňa Procházková
- Neutrácejte, investujte! — Lukáš Löwy
- Co dělat, když věci nejdou podle (marketingového) plánu — Charlotte Miles
- Síla překvapení v době generované — Rado Jankovič
- Buďte odvážní a ujměte se vedení — Thomas Barta
- Rozhovor: Jak se z marketingu dostat do vedení — Martin Diviš
- Co se stane, když 15 let nezměníte komunikační koncept? — Ladislav Zdút
- Jak probudit zvědavost tam, kde ji nikdo nečeká — Lenka Tenglerová
- Jak test cenové citlivosti ovlivnil obchodní výsledky značky? — Vladimír Komár, Klára Hoffmann
- Od Sněžky k Everestu: příběh globální expanze Mapy.com — Jaroslav Slavičínský
- Jak učit marketéry v době AI? — Josef Vojta
Další informace o programu a konferenci najdete na webu akce zde.