Content First už popáté o obsahovém marketingu

Akce již proběhla 12. 06. 2018

Pátý ročník konference o obsahovém marketingu se zaměří na případové studie.

Řečníci na konferenci Content First 2018, foto: Internet Info

Řečníci na konferenci Content First 2018, foto: Internet Info

Pátý ročník konference o obsahovém marketingu Content First, která se bude konat 12. června v Praze, se chce zaměřit na případové studie a konkrétní čísla.

O obsahu z právního pohledu promluví Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal.

Jiří Markvart s kolegy z Follow Bubble ukáží, jak pomohli firmě McDonald's rozprášit hoaxy, umlčet hejtry a s minimálními náklady nasbírat ambasadory.

Jak vybudovat úspěšnou kampaň na Messenger Botovi, poradí zástupci ze Socialsharks

Jak se vypořádat s poklesem reklamních rozpočtů na sociálních sítích a přesto dosáhnout dobrých výsledků, popíše Michaela Losekoot z Prague City Tourism.

Účastníci budou i svědky rozhovoru Lukáše Záhoře z Mall Group a Jána Simkaniče z vydavatelství Internet Info. Naznačí, zda existuje tajný recept na úspěšné internetové video a jak lze díky němu můžete dosáhnout obchodního úspěchu.

Celý program konference je k dispozici na webových stránkách.

Na konferenci padly informace například i o připravované Mall.TV, která by měla odstartovat na podzim. Forbes prozradil, že chystá další newslettery a nevylučuje ani placené. Petra Dolejšová upozornila, že inspirace cizí kampaní může být nekalou soutěží