Marketing Festival se letos stěhuje do Prahy

úterý, 21. února 2017, 11:13 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Pořadatel konference Marketing Festival Jindřich Fáborský už oznámil místo konání letošního ročníku. Ten se poprvé uskuteční v Praze. Po třech letech, kdy se konference konala v Brně, a loňském ročníku v Ostravě, se tak konference stěhuje do hlavního města, konkrétně do Kongresového centra.

Pátý ročník konference se uskuteční od 9. do 10. listopadu 2017. Vystoupí na něm tři nejlepší přednášející z předchozích let a šest dalších osobností světového marketingu. Hlavní hvězdou programu bude Avinash Kaushik, světová ikona digitálního marketingu a webové analytiky. Výrazný prostor dostane přednáška SEO experta Randa Fishkina (Moz), klasickou reklamu pak bude obhajovat Bob Hoffman alias Ad Contrarian. Jediným dosud ohlášeným českým zástupcem v hlavním programu bude link builder Filip Podstavec. Celkem nabídne pražská premiéra Marketing Festivalu devět přednášek, 50 workshopů a historicky největší návštěvnickou kapacitu.

Kromě přesunu do Prahy projde aktuální ročník Festivalu také zásadní úpravou konferenčního schématu. Všech devět speakerů vystoupí v jednom hlavním přednáškovém dni. „Letošní Marketing Festival bude kompaktnější a vědomostně hutnější. Po zkušenostech z loňských let se vracíme ke kořenům. Pozvali jsme jen speakery, kteří mají špičkové know-how, a zároveň je dokážou publiku adekvátně předat. Hlavním kritériem výběru tak byl balanc vysoké informační hodnoty a nadstandardních prezentačních dovedností,“ vysvětluje Jindřich Fáborský, zakladatel akce.

Avinash Kaushik
Avinash Kaushik

Obsahově se konference více zaměří na strategické myšlení. „Úroveň technických znalostí celosvětově stoupá a podstata marketingového úspěchu dnes leží hlavně v propojování různých postupů a jejich zasazování do kontextu. Proto se chceme v přednáškách zaměřit na praktické příklady využití jednotlivých taktik v širším rámci,“ dodává Fáborský.

Předprodej vstupenek na konferenci bude spuštěn 14. března v 10:00 na www.marketingfestival.cz. Cena vstupenek je 5 990 Kč (bez DPH) a prodej proběhne v jedné vlně. Cena zahrnuje hlavní konferenční program, simultánní překlad přednášek do češtiny a vstup na tři doprovodné večerní párty. Účastníci konference se také budou moci přihlásit na placené workshopy, které se budou věnovat taktikám a ovládnutí moderních marketingových nástrojů.

Přehled vystupujících na Marketing Festivalu

Avinash Kaushik 

Digital Marketing Evangelist | Google Téma přednášky: strategie Avinash Kaushik v roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem. Jeden z nejuznávanějších online marketérů a zároveň autor bestsellerů o webové analytice se na konferenci vrátí se zbrusu novou přednáškou.

Rand Fishkin

Wizard of Moz | Moz Téma přednášky: search Fishkin není jen uznávaným expertem na search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, jako založení a vybudování notoricky známého SEO impéria Moz. V současné době se věnuje mentoringu a pomáhá růst startupům.

Oli Gardner

Co-founder | Unbounce Téma přednášky: CRO Sympatický Kanaďan má obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO do strhující přednášky. Jeho prezentace  slibuje řadu užitečných rad k landing pages a výkonnosti webů.

Bob Hoffman

The Ad Contrarian Téma přednášky: strategie Autor uznávaného blogu „Ad Contrarian“ patří k velkým obhájcům klasické reklamy. V minulosti tvořil kampaně pro pro McDonald’s, Toyotu či Bank of America. Na vystoupení k tématu The Golden Age of Bullshit podrobí kritice současný svět online marketingu a poukáže na jeho nejčastější mýty.

Filip Podstavec

Founder | Marketing Miner & GetFound Téma přednášky: link building Filip Podstavec patří mezi nejtalentovanější české marketéry. V roce 2014 ohromil publikum Marketing Festivalu svou pečlivě připravenou a energickou přednáškou. Od té doby stihl postavit na nohy svůj nový startup a prosadit se svými link buildingovými technikami na asijských trzích.

Kim Goodwin

VP of Product & UX | PatientsLikeMe Téma přednášky: UX Research Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, Designing for the Digital Age, se stala výchozím bodem pro všechny designéry, kteří kdy uvažovali o Human-Centered Designu. Mezi její klienty patřily startupy o pár zaměstnancích i obrovské nadnárodní firmy.

Dr. Bradley Vines

Head of Neuroscience | Nielsen Téma přednášky: Neuromarketing Dr. Vines vede Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Na Marketing Festivalu se s publikem podělí o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů, ke kterým přidá i několik případových studií.

Joe Wade

Co-founder and MD | Don´t Panic Téma přednášky: Advertising Joe Wade se vyzná v anatomii virálů. Jeho kreativní agentura Don´t Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Jeho přednáška poradí, co reklama potřebuje k tomu, aby se stala přirozeně virální a přinesla hodnotu vaší značce.

Další informace o letošním ročníku můžete najít zde

-mav-