Pilsner Urquell motivuje hokejisty i fanoušky

úterý, 03. května 2016, 13:08 Aktuality, Reklama MediaGuru

U příležitosti 80. mistrovství světa v ledním hokeji, které odstartuje již 6. května v Rusku, přichází pivní značka Pilsner Urquell se svou hokejovou kampaní „Společně pro české zlato“. Jejím tématem je národní hrdost, na český hokej i české pivo, přičemž cílem je motivovat k nejlepšímu výkonu hokejisty i jejich fanoušky. Kampaň běží v televizi, na internetu a v on-trade i off-trade kanálech.

Hokejovou kampaň symbolicky odstartovala speciální várka piva, na jejíž přípravě se podíleli hokejisté Milan Hnilička, Petr Čáslava a Jaroslav Špaček. Várka byla jednak stočena do hokejových plechovek, jednak putuje za hráči i do Moskvy. Na místo konání za nimi přiletí i dvě dvoumetrové plechovky, které na týdenní tour po deseti českých městech sbírají vzkazy od fanoušků.

Hokej

Do televize nasadila značka staronový spot, který pracuje s loňskou kreativou, avšak s pozměněnými kulisami a hudebním podkresem Smetanovy Vltavy. K vidění j na stanicích Nova a Prima. Během mistrovství přibudou spoty a sponzorské vzkazy na ČT v průběhu zápasů českého týmu.

V online prostředí budou nasazeny další dva spoty, které byly natáčeny s hokejovými reprezentanty – Janem Kovářem, Michalem Jordánem, Janem Kolářem, Petrem Koukalem, Dominikem Furchem a Michalem Kempným. Ukázat mají zejména jejich motivaci a pocity. V průběhu mistrovství bude značka pouštět motivační videa, v reálném čase reagovat na výsledky zápasů na Facebooku, Instagramu a YouTube a informovat i z místa dění.

Součástí online kampaně je rovněž spolupráce s Mafrou, zejména branding v sekci Mistrovství světa na portálu idnes.cz.  „Letos navíc zkoušíme pro nás nový formát komunikace – programmatic buying,“ prozrazuje Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.

V on-trade bude možné ve zhruba 700 restauracích získat za pět piv jednu z hokejových cen. V off-trade se bude hrát o ceny v hypermarketech Albert a v síti Penny Market. Na tradičním trhu budou v nabídce hokejové půllitry.

Pod televizním spotem je podepsána slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi, jeho původní idea jde za pražskou Ogilvy & Mather. Digitální kampaň má na starosti agentura Triad Advertising. Režie televizního spotu se ujal Roman Valent v produkci Armada films, režie online videí se zhostil Marek Partyš v produkci společnost Nomad Films. 

-stk-