SPIR si zvolil nové vedení

čtvrtek, 01. ledna 1970, 01:00 Internet & Mobil, Lidé MediaGuru

Novým předsedou SPIRu byl zvolet Ján Simkanič z Internet Info, místopředsedou Tomáš Řehák z OMD Czech.

Volba navázala na červnovou valnou hromadu sdružení, na níž účastníci zvolili nové složení Výkonné rady SPIR na další funkční období.

Členy se stali: v sekci internetových médií Tomáš Búřil (Seznam.cz), Petr Hanisch (AliaWeb), Michaela Charvátová (Ringier ČR), Petr Jelínek (CET 21), Gabriela Kryšpínová (MAFRA), Ján Simkanič (Internet Info), Martin Šebesta (Centrum Holdings), v sekci zadavatelů David Martinásek (Beyond Interactive), Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia), Tomáš Řehák (OMD Czech) a Martina Topinková (Starcom MediaVest Group).

„Mezi priority SPIRu v tomto funkčním období patří další rozšíření možností projektu NetMonitor, který by měl začít měřit využití streamovaného videa a přístupy z mobilních přístrojů,“ říká nově zvolený předseda Ján Simkanič a dodává: „Zároveň chceme dál pracovat na popularizaci internetu jako nejprogresivnějšího inzertního mediatypu, protože zadavatelé jeho možnosti stále ještě neumějí v rámci marketingové komunikace využívat naplno.“

Výkonná rada SPIR také na posledním zasedání zvolila členy metodologické komise. Z mnoha došlých nominací svých členů vybírala po čtyřech zástupcích do obou sekcí: ve výzkumné Miroslav Kůta (Centrum Holdings), Marek Pokorný (ARBOinteractive), Vít Smékal (OMD Czech) a Jiří Udatný (MindShare), v technické Marek Antoš (Internet Info), Július Hájek (Microsoft), Vlastimil Pečínka (Seznam.cz) a Jiří Waisser (Internet Billboard). Předsedu metodologické komise zvolí její členové na svém prvním zasedání.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 48 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

-red-