GoogleWave! nová generace sociálních sítí?
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
Nové díly další sezóny seriálu Ordinace v růžové zahradě se začnou na platformě Voyo objevovat od 4. srpna 2022.
Celovečerní debut režiséra a scenáristy Adama Hobzika s názvem Ubal a zmiz vstupuje na Voyo v pátek 24. června 2022.
Několik nových seriálů připravují do vysílání TV Nova a Voyo. Placená video služba plánuje ročně uvádět 12-16 nových seriálů.
Skupina Nova rozšířila možnosti aplikace Social TV v prostředí HbbTV o sociální síť TikTok.
Postavy v nové denní reality show ztvárňují neherci. Nabídnou ho Voyo a o týden později stanice Nova Fun.
Skokanem druhého čtvrtletí v žebříčku influencerů na Instagramu se podle databáze Lafluence stal Těhotnej kuchař. Z první pětice českých mužských influencerů vypadl Dominik Feri.
Mateřská společnost Warner Bros. Discovery představila časový plán, v jakém chce spojovat své služby HBO Max a Discovery+.
Koncept nové kampaně Seznam.cz vychází z dřívější osvědčené reklamy internetové jedničky. Podporuje v ní přihlášení přes Seznam.cz.
Adblocking na desktopu využívá 290 milionů lidí, dalších 530 milionů tak činí na mobilních zařízeních.
Přinášíme další díl seriálu o sociálních sítích relevantních pro komunikaci a podnikání. Nový díl se zaměřuje na Twitter, autorem textu je opět Vítězslav Klement.
Internetovému obsahu je třeba věnovat neustálou péči. Pokud ji dostane, odměnou může být například lepší organický dosah, píše Karolína Smolíková z H1.
HBO Max spouští aplikaci využívající rozšířenou realitu Rod draka: DracARys.
Streamovací služba HBO Max zastavuje původní produkci ve většině evropských zemích.
Podpora cookies třetích stran v prohlížeči Chrome hned tak neskončí. Google chce více času na vyladění své náhrady.
Roblox nebo Twitch zatím nejsou mezi českými inzerenty příliš rozšířené. Už dnes je ale využívají statisíce českých uživatelů zejména z řad mladé generace a nabízejí zajímavé reklamní možnosti, píše Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy