GoogleWave! nová generace sociálních sítí?
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
Na středečním Sklik Expert fóru představil Seznam.cz ve své reklamní síti Sklik cílení lookalike.
Adresovatelnost reklamy je cestou, jak nechat reklamní sdělení vyniknout z řady, píše Jan Kurel z agentury Wavemaker a jeho kolegyně Michaela Krchová.
Škoda Auto a Bageterie Boulevard podepsaly memorandum o spolupráci. Cílem je rozšířit infrastrukturu o nové nabíjecí stanice.
Tuzemská pobočka společnosti Burda rozšiřuje svůj záběr na internetovém trhu, kupuje společnost Extra Online Media.
Server ParlamentníListy.cz má nové většinové majitele. Většinový podíl získali herní vydavatelé a mediální podnikatelé Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Ivo Valenta z projektu vystupuje.
O informační agendě rozhodují i v Česku globální hráči Google nebo Facebook, vyplynulo z vystoupení Libuše Šmuclerové na prvním setkání Fénix Média.
Pro komunikaci značek na sociálních sítích je důležité dodržovat zásady a stanovené cíle. Klíčový je autentický obsah i vyhodnocování dat, naznačila konference z cyklu Marketing Meeting.
Economia uvedla, že sledovanost videí nového pořadu Spotlight je podle měsíčních dat vyšší než u předešlého projektu, kterým byla DVTV.
Mediálním zastupitelem na reklamním trhu pro společnost Livesport se stává skupina Dignity, tedy Tiscali Media a ARBOmedia.
Alphabet urguje uživatele jeho měřicí služby Universal Analytics, aby neotáleli s přechodem na Google Analytics 4. Update bude vynucovat od července.
Společnost Lafluence přináší nový kvartální žebříček instagramových skokanů, statistiky nejsledovanějších influencerů a seznam nejoznačovanějších brandů mezi českými a slovenskými instagramovými tvůrci.
Umělá inteligence by mohla přinést pozitivní změnu pro další vývoj českých médií, naznačila diskuse o jejich budoucnosti pořádaná pod hlavičku Fénix Média.
Podobu googlovské reklamy bude ovlivňovat takzvaná umělá inteligence. Marketérům by jazykový model mohl ušetřit dost práce.
Akvizice Impression Media přinese společnosti Media Club navýšení zásahu na reklamním online trhu. Inzertní ceny se ve společné nabídce nemění, dochází ale ke zrušení agenturních bonusů.
Streamovací služby se v Česku i na Slovensku těší podobné oblibě, ukazuje průzkum Atmedia index.
Největší evropský marketplace přichází do Česka, po Kaufland marketplace zahajuje na zdejším trhu i Allegro.