Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady ČT. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.
Skupina Vltava Labe Media skončila v loňském roce v zisku necelých 60 mil. Kč a navýšila také celkové tržby. Letos cílí na tržby ve výši 2,5 mld. Kč.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
Dokumentární portrét bratrů Jana a Rudolfa Hrušínských s názvem Já, brácha a jméno Hrušínský se stal nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následovaly Zázraky přírody, které měly zároveň těsně nejvyšší sledovanost v 15-54.
Navzdory přetrvávajícím ekonomickým tlakům knižní trh v roce 2024 vzrostl, a to především díky zavedení nulové sazby DPH. Došlo také ke konsolidaci maloobchodní sítě a silnému růstu digitálních formátů. Uvádí to Zpráva o českém knižním trhu 2024/2025.
Nově je v nabídce kabelové televize k dispozici kulturní kanál 3sat, který se vysílá v HD kvalitě s rozlišením 1280x720p. Program vzniká ve spolupráci veřejnoprávních médií z Německa, Rakouska a Švýcarska. HD verzi nabízí též SledováníTV.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Nejvyšší cenu Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud. Nejvíce ocenění za své kampaně získaly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Penny se ve vánoční kampani opět spojuje s tvářemi Michala Suchánka a Richarda Genzera, kteří propůjčí své hlasy dvojici kaprů.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.
Britskému listu Financial Tiimes několik představitelů společnosti Omnicom řeklo, že dojde ke změnám ve struktuře agenturních značek i zúžení počtu pracovních míst.
Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty.
Rodinný pivovar Bernard 28. listopadu spustí nový spot, kterým chce divákům dopřát trochu klidu v hektické době před Vánoci. 90větřinový spot opět pro Bernard režíroval Jiří Mádl.