Fenomén: japonské reklamy
Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....

Bizarní svět japonských televizních soutěží může předčít pouze bizarní svět japonských televizních reklam....
Inspektorka Candice Renoirová se stala o pár tisíc diváků nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20.00 v divácké skupině starší 15 let. Seriál Polabí dosáhl nejvyšší sledovanosti v 18-69 a Bratři a sestry v 15-54.
Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.
České Radiokomunikace dnes zahájily ze Žižkovského vysílače třetí fázi testování technologie 5G Broadcast, do nichž brzo plánují zahrnout i odbornou veřejnost. Ostrý komerční provoz plánuje operátor spustit mezi lety 2027 a 2028.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Timo spouští novou kampaň, jejíž tváří se stala herečka Aneta Krejčíková.
Příběhy, které by neměly zůstat skryté, představují prostřednictvím kampaně Lékaři bez hranic.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Mumdoo přichází s dalším fází kampaně, v níž bojuje za lepší pracovní podmínky rodičů malých dětí.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
Adform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
Lidl startuje mezinárodní kampaň s claimem „Lidl. To se vyplatí.“ Poběží na 31 evropských trzích, včetně České republiky.