At Media vytvořila nový balíček At Mothers

úterý, 11. ledna 2011, 09:48 TV MediaGuru

Tematické stanice zastupované společností At Media přicházejí s novým balíčkem ve svém portfoliu oslovujícím matky s dětmi, resp. mladé rodiny.

Nově přibyla k dosavadním šesti balíčkům (At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young) kombinace umožňující cílení na mladé hospodyně s malými dětmi. Balíček pod názvem At Mothers reflektuje pozici stanic At Media v této cílové skupině - jeho afinita k cílové skupině Hospodyně s dětmi dosahuje úrovně 210 %. Souhrnný zásah šesti tematických stanic zařazených do At Mothers (Disney Channel, Minimax, Film+, TV Paprika, Universal Channel, Óčko) se pohybuje okolo 2 milionů diváků měsíčně a jeho podíl na sledovanosti ve zvolené cílové skupině se v roce 2010 pohyboval mezi 2 a 3 %.