Úspěšný recept jak navýšit čtenost magazínů!
Náš externí Guru přichází s jednoduchým prodejním argumentem - způsobem jak navýšit čtenost za účelem prodeje reklamního prostoru.
Náš externí Guru přichází s jednoduchým prodejním argumentem - způsobem jak navýšit čtenost za účelem prodeje reklamního prostoru.
Internet si stále více upevňuje pozici hlavního zdroje sledování videoobsahu v českých domácnostech, zatímco tradiční televizní vysílání prostřednictvím DVB-T2 antén ztrácí na relevanci. To je aktuální výsledek průzkumu mobilní asociace APMS.
Na úterní konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci velkých českých médií o tom, jak se vyrovnat s dominancí globálních hráčů a jak najít udržitelný byznys model.
Economia představuje prémiové předplatné a členství v klubu HN. Nová služba HN All Access zajistí přístup k veškerému obsahu Hospodářských novin včetně podcastů a konferencí.
Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.
Deník Sport vnímá odebrání akreditací ze strany Slavie, Plzně a Baníku jako záminku a projev mocenského jednání a nově zvažuje i právní kroky proti tvrzením Jaroslava Tvrdíka.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Studie Digital AI 2025+ naznačuje, že mladší generace dávají přednost audiovizuálnímu obsahu na sociálních sítích a streamovacích platformách. Média čeká transformace do role producentů obsahu napříč kanály.
O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec.
Čistý zisk přes 300 tisíc korun vytvořila v prvním roce své existence společnost Respekt Media, která vydává týdeník Respekt. Tržby dosáhly necelých 80 mil. Kč.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Barevná plocha na titulní straně magazínu Reportér je novým prvkem, který doplňuje dosud dominantní bílou.
Zářijové vydání projektu Noviny kraje vyjde v nákladu přes milion výtisků a bude distribuováno zdarma napříč celou Českou republikou.
Časopis Moje psychologie v nové kampani vzkazuje, že mluvit se sebou otevřeně a upřímně není nic divného ani neobvyklého.
Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.
