Prodané náklady týdeníků
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu od NFNZ.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá do marketingové strategie firmy.
Na pozici obchodní ředitelky A 11 přichází Zuzana Kořenková, která prošla skupinami Nova a Prima. Jejím prvním úkolem bude posílit televizní prodej.
Deník Metro rozšiřuje své regionální zpravodajství v tisku i na webu a zvyšuje svůj tištěný náklad. V pátek se navýší na 450 tisíc kusů.
Mediální skupina Mafra oznámila, že v pátek 12. dubna ukončí vydávání bezplatného regionálního týdeníku 5plus2.
O koupi zdarma distribuovaného týdeníku 5+2 jedná mediální skupina Mafra se společností A 11, vydavatelem regionálního týdeníku Náš region.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
Týdeník 5plus2, jehož vydávání Mafra ukončila, byl financován z prodeje inzerce. Už dohodnuté objemy Mafra přesměruje do svých jiných regionálních produktů a titulů.
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Šéfredaktor Světa motorů a integrovaného newsroomu motoristických titulů Czech News Center Zbyšek Pechr opouští po 15 letech mediální skupinu. Jeho kompetence přebírají Petr Benzl a Petr Slováček.
Průzkum veřejného mínění v zemích V4 odhalil měnící se postoje ke svobodě médií ve střední Evropě v souvislosti s politickými změnami a obavami z ruského vlivu.
Pokud společnost Albatros dorovná nabídku společnosti Mafra, má na ochrannou známku předkupní právo.
Josef Šlerka na několika příkladech ukazuje, že generativní AI nemusí být nepřítelem novináře, ale naopak jeho spojencem.
Rozsáhlou digitální proměnou prošel v uplynulém roce magazín Reportér. Co všechno obnášela, shrnuje v případové studii agentura FatChilli for Publishers, která transformaci vedla a realizovala.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky chce dlouhodobě podporovat regionální žurnalistiku, chápe ji jako klíčovou pro demokratické fungování společnosti, říká výkonný ředitel David Klimeš.