Prodané náklady týdeníků
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Souhrnné prodané náklady tuzmských týdeníků dosáhly za první čtyři letošní měsíce 2,392 mil. výtisků, což je o 6,3 % méně, než byl průměrný prodej za celý rok 2010.
Prosincové vydání magazínu Esquire je posledním, česká edice časopisu po 28 letech končí.
Magazín Forbes bude mít od února nového šéfredaktora. Zdravko Krstanov vystřídá ve vedení Petra Šimůnka. Ten nadále zůstává spolumajitelem vydavatelství.
Skupina Mafra ukončí ke konci roku vydávání časopisů Claudia, Čas pro hvězdy a Nostalgie.
Budovy Empresa Media a Barrandov Televizní studio se v exekuční nedobrovolné dražbě prodaly za trojnásobek vyvolávací ceny.
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce 1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
V rámci uspokojování pohledávek věřitele se uskuteční dražba nemovitostí vlastněných společností J.S.P.
Tištěných knih se v Česku loni prodalo o devět procent méně než o rok dříve. Vyšlo také méně knižních titulů, konstatuje zpráva Svazu knihkupců a nakladatelů. Zvyšuje se ale zájem o digitální knižní publikace.
Názorový internetový deník Forum24 přijal do redakce nové spolupracovníky.
Empresa Media spustila redesignovaný web Týden.cz, kombinuje zprávy a tematické podcasty.
Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté Hospodářské noviny a také Aha!.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
V představenstvu společnosti Empresa Media bude zastoupen jen jediný majitel firmy Jan Čermák.