Google překvapil čtvrteltními výsledky
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Dva ze tří nejsilnějších hráčů na tiskovém trhu a také jedni z největších provozovatelů na internetu by se podle Hospodářských novin mohli spojit.
Mediální domy řeší, jak moc jim nástup umělé inteligence snižuje návštěvnost z vyhledávače. Přistupují k rozdílným řešením.
Světový streamingová jednička zahájila globální spuštění svého nového prostředí. Největší změna grafického řazení od vstupu do Česka v roce 2016 se stala realitou na prvních zařízeních.
Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku.
Americký streamingový gigant s velkou pravděpodobností odstranil ve svém systému nedostatek, který zkušeným uživatelům umožňoval zřídit oficiální cestou jeho nabídku za čtvrtinovou cenu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic. Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones z Adformu.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší, jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.
Podobně jako Seznam.cz pracuje na své domovské stránce s nekonečným proudem zpráv od svých i externích zdrojů, nabízí podobné řešení nově také Centrum.cz.
S rozšiřováním nástrojů generativní AI roste jejich role ve vyhledávání. První studie ukazují, jaký dopad přináší na organickou návštěvnost webů.
Skupina Prima uzavřela dlouhodobé partnerství se švédskou Viaplay Group a od července rozšíří svou streamovací službu Prima+ o značku Viaplay Select.
Mafra prodává Ticketportal ticketingové společnosti PLG.
Talkshow Koťák Live spojuje klasický formát rozhovorů se zapojením diváků přímo do dění.
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
Na konferenci Globsec, která od čtvrtka probíhá v Praze, se mluvilo i o současných médiích. Ta čelí značným politickým a ekonomickým tlakům. Podle diskutujících zároveň hrozí, že tradiční mediální prostor zaplní propaganda, která je naopak systematicky finančně podporována.