Google překvapil čtvrteltními výsledky
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila licence k provozování zemského digitálního rozhlasového vysílání dvěma stanicím - Seejay Radio a WorldRadio. Obě licence byly uděleny na dobu 8 let. Šířit je má operátor Fiera touch.
Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích. V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
O2 TV a Voyo, obě ze skupiny PPF, spojují své služby do jedné s názvem Oneplay.
Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.
Česká televize rozšířila aplikaci iVysílání o novou sekci Živě, která nabízí přímý přístup k živému vysílání všech kanálů ČT. Tato aktualizace přináší snadnější způsob sledování pořadů v reálném čase.
Streamovací služba SkyShowtime rozšířila informace o dostupném obsahu o nové piktogramy. Vedle již známých symbolů pro věkovou přístupnost a obsah nyní diváci najdou i označení kvality obrazu.
Ve skupině BigBoard vznikla mediální divize BigBoard Media. Zastřešuje několik obsahových webů a také regionální televizi Praha TV.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.
Přestože Apple disponuje obrovskými finančními zdroji, jeho streamovací služba Apple TV+ se zatím nepodařilo dostat do zisku. Podle posledních odhadů se roční ztráty pohybují okolo jedné miliardy dolarů.
Česká tisková kancelář navázala loni na podzim spolupráci s advokátní kanceláří PRK Partners, která jí pomáhá s vymáháním peněz za neoprávněné užití fotografií ČTK. Monitoring zachytí až stovky takových případů.
Její nový publicistický týdeník je umístěný na platformě Herohero a na YouTube.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Dokáže vaše firma správně měřit data a vyhodnocovat je? A opravdu díky získaným informacím zvyšujete prodeje, optimalizujete náklady? Nebo vám to v tabulkách pořád nějak nesedí?