Google překvapil čtvrteltními výsledky
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Výsledky Googlu za druhé letošní čtvrtletí překonaly očekávání analytiků. Přinášíme základní statistiku čtvrtletních výsledků.
Světový streamingová jednička zahájila globální spuštění svého nového prostředí. Největší změna grafického řazení od vstupu do Česka v roce 2016 se stala realitou na prvních zařízeních.
Dva ze tří nejsilnějších hráčů na tiskovém trhu a také jedni z největších provozovatelů na internetu by se podle Hospodářských novin mohli spojit.
Společnost Vodafone vstoupila v roce 2017 do éry GIGA internetu. Firma na akci pro novináře a partnery prezentovala schopnost na stávající síti nabídnout teoretickou rychlost až 25 Gbps.
Skupina Prima uzavřela dlouhodobé partnerství se švédskou Viaplay Group a od července rozšíří svou streamovací službu Prima+ o značku Viaplay Select.
YouTube si podle měření agentury Nielsen udržel ve Spojených státech třetí měsíc po sobě nejvyšší podíl mezi TV.
Talkshow Koťák Live spojuje klasický formát rozhovorů se zapojením diváků přímo do dění.
Mafra prodává Ticketportal ticketingové společnosti PLG.
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.
Na konferenci Globsec, která od čtvrtka probíhá v Praze, se mluvilo i o současných médiích. Ta čelí značným politickým a ekonomickým tlakům. Podle diskutujících zároveň hrozí, že tradiční mediální prostor zaplní propaganda, která je naopak systematicky finančně podporována.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Po pětadvaceti letech zmizela z online prostoru kdysi kultovní značka satelitní televize, web satCentrum.com. Stránky spjaté s postavou Václava Hrubce přestaly fungovat začátkem května.
Řadu nových možností pro reklamní zadavatele, inzerenty a partnery přinese v následujících dnech a týdnech Google. Novinky oznámil na výroční konferenci Google Marketing Live.
Uživatelské dotazy v online vyhledávání se díky AI stávají komplexnějšími a delšími. Odpovědi generované AI jim zase poskytují širší kontext. To vytváří nové prostředí pro tvorbu i cílení reklamy ve vyhledávání. Je to jedna ze změn, které do digitálního marketingu přicházejí s rozšířením pokročilých nástrojů umělé inteligence.