TV Barrandov chystá zdražení reklamy
TV Barrandov se chystá od příštího roku zvýšit cenu reklamy. Částečně však bude ceny zvyšovat už letos na podzim.
Televize Barrandov, která v uplynulém měsíci dosáhla svého zatím nejlepšího podílu na sledovanosti, počítá pro příští rok s navýšením ceny reklamy. MediaGuru to řekl Ivan Hyžák, generální manažer společnosti Media Master, která reklamu pro TV Barrandov prodává. „TV Barrandov neustále zvyšuje svůj podíl na trhu, což má vliv i na cenotvorbu. Už teď víme, že pro rok 2012 ceny reklamy zvýšíme a to tak, že budou odrážet právě tento zvýšený share,“ upřesnil Ivan Hyžák. Míru zdražení však zatím nespecifikoval.
Částečně se cena reklamy na TV Barrandov bude ale upravovat už od letošního podzimu. „Už teď cítíme zvýšený zájem u pohádkového pásma Animáček a jsme zde nuceni od podzimu zdražit reklamní prostor,“ dodává Hyžák. O kolik se bude zvyšovat příslušný koeficient, bude záležet na více faktorech, zejména na celkovém objemu investic, které budou do tohoto programového pásma směřovat. V průměru by mělo navýšení ceny u Animáčka představovat minimálně 20 %.
Televize Barrandov také v uplynulých dnech oznámila zřízení funkce obchodního ředitele, kterým se stal Marek Klain.
Kompetence mediazastupitelství Media Master a obchodního ředitele TV Barrandov mají být podle Ivana Hyžáka rozděleny tak, že Media Master zůstává 100% prodejcem reklamy pro agenturní klienty. Obchodní tým TV Barrandov pak koordinuje projekty, které si televize vytváří sama – jde tedy spíše o product placementové a speciální operace.
-mav-