Studie: Tablety mají vyšší míru prokliku než PC

pátek, 21. října 2011, 14:01 Internet & Mobil, Výzkum MediaGuru

Placené vyhledávání v tabletech vykazuje podle nové studie vyšší míru prokliku (CTR), než je tomu u počítačů.

Míra prokliku (CTR) u placeného reklamního vyhledávání na tabletech je o více než třetinu vyšší (37 %) než na počítačích nebo chytrých telefonech. Ukazuje to nová čtvrtletní studie společnosti Marin Software. 

Studie vychází z monitoringu více než 800 inzerentů, kteří na platformách společnosti dohromady do placeného vyhledávání investují přes 2 miliardy USD ročně. 

Přestože většina placeného vyhledávání se stále týká PC (93 %), zatímco na chytré telefony připadá 5 % a na tablety dokonce jen 2 %, reklamní sdělení na tabletech se vyznačují vyšší mírou prokliku (click-through rate), než je tomu u PC. Náklady na jeden proklik (CPC) mají být navíc u tabletů asi o třetinu nižší než u PC a chytrých telefonů.

Hodnota CTR na distribučních platformách

Náklady na proklik (CPC) na distribučních platformách

Zdroj: Marin Software, Online Marketing - Quarterly Benchmarking Report

-mav-