Týdeníky a čtrnáctideníky: lepší vývoj než u deníků

úterý, 08. listopadu 2011, 08:36 Tisk MediaGuru

Tituly s delší periodicitou než denní nejsou tolik poznamenány snížením prodaného nákladu jako deníky.

Prodané náklady českých týdeníků a čtrnáctideníků jsou na tom za letošní tři čtvrtletí lépe než denní tisk. Jak ukazují data ABC ČR, oproti souhrnnému prodanému nákladu v roce 2010 prodávají v průměru o 3-4 % méně. Meziroční pokles u denního tisku se přitom pohybuje mezi 8-9 %.

Přestože se celkově o tiskových titulech mluví jako o médiích, jejichž dosah slábne, mezi týdeníky a čtrnáctideníky lze najít i tituly, kterým prodaný náklad neklesá či dokonce, kterým prodej roste. Patří mezi ně např. z týdeníků Respekt, Svět motorů, Blesk pro ženy nebo TV magazín, mezi čtrnáctideníky Auto Tip, Epocha, Žena a život nebo TV Revue.   

Prodané náklady týdeníků (I-IX/2011) vs. 2010

Prodané náklady čtrnáctideníků (I-IX/2011) vs. 2010

Zdroj: ABC ČR

-mav-