Mediaresearch začala s novým TV měřením

pátek, 02. prosince 2011, 10:56 TV MediaGuru

Společnost Mediaresearch zahájila práce na realizaci nového projektu měření televizní sledovanosti.

Nové měření, realizované na základě minulý týden podepsané smlouvy s organizací ATO, sice přinese televiznímu trhu oficiální „ostrá“ data až od 1. 1. 2013, nicméně již nyní musí začít přípravné práce, zejména v oblasti statistického profilu projektu, aby byly zajištěny všechny podmínky pro nový projekt.

Výsledky zaváděcího výzkumu, pro nějž se adresní opora realizuje, musí být ATO prezentovány na konci července 2012. „S ohledem na nečekaně dlouhý rozhodovací proces tendru ATO jsme sice již ve skluzu několika týdnů oproti obvyklému harmonogramu, ale zvládneme jeho realizaci v plnohodnotném požadovaném provedení a kvalitě“ uvádí David Satranský, ředitel sekce elektronických měření Mediaresearch. Ve spolupráci s partnerskou společností STEM/MARK tak již realizaci této části projektu spustila.

Projekt elektronického měření sledovanosti televize v letech 2013-2017 přinese rozšíření stávajícímu projektu, v některých případech i oproti mezinárodně běžným standardům. Například:

Rozšíření projektu o měření odložené televizní sledovanosti (tzv. timeshift) na televizorech.

Zrychlení procesu dodávky finálních dat (z původních devíti hodin na osm hodin ráno za televizní den 6:00 – 6:00).

Dodávka aplikace Online data, která klientům zpřístupní data o sledovanosti v téměř reálném čase.

Dodávka analytického software na zpracování dat Kontinuálního výzkumu a dat výzkumu životního stylu.

-mav-