Centrum se zaměří na změnu Aktuálně.cz a Najisto
Rok 2012 bude pro internetovou společnost Centrum Holdings ve znamení změn dalších klíčových značek.

Společnost Centrum Holdings, třetí největší provozovatel na internetovém trhu (pokud nepočítáme mediální zastupitele), se v letošním roce bude soustředit zejména na redesign a obsahové změny zpravodajského online deníku Aktuálně.cz. Vzhledem k tomu, že v letošním roce jsou naplánovány také sportovní události (ME v kopané, olympijské hry), připravuje Centrum také významné změny sportovního webu.
„Primárně budeme podporovat hlavní značky. V případě malých a středních podniků, což je asi třetina našich příjmů, jsme vloni přešli z prodeje katalogů do agenturního byznysu. Letos se v této části budeme soustředit především na předělání Najisto. Vedle Aktuálně to bude druhý velký projekt, který bychom chtěli spustit v první polovině roku,“ řekl MediaGuru.cz ředitel komerční divize Centrum Holdings Pavel Vopařil.
V oblasti transakčních webů chce Centrum dále pracovat s Amplionem a připravuje také nový transakční model, který by měl být představen na přelomu prvního a druhého čtvrtletí.
Jak už dříve našemu webu řekl obsahový ředitel Jakub Unger, Aktuálně.cz se chce v obsahové rovině v letošním roce rozvíjet třemi směry. Půjde o další vytváření obsahu pro sociální sítě, resp. Facebook. Druhým směrem jsou vertikalizované obsahy (magazíny) a třetím otevření se dalším distribučním kanálům.
Centrum Holdings se už v loňském roce zaměřila na úpravy svých důležitých značek. V polovině roku relaunchovala server Ženy.cz a ke konci roku pak bulvární Bleskově.cz. Zároveň byla aktivní v transakačních službách, kde představila slevový server Amplion a server Dovolena.cz. V závěru roku firma přišla také s elektronickým večerníkem Insider.
MediaGuru přinese rozhovor s Pavlem Vopařilem.
-mav-