Podíly TV stanic u ženského publika
Jak si stojí české televizní stanice v podílu na sledovanosti u ženského publika?
Podíly tuzemských televizních stanic v cílové skupině žen starších 15 let jsou ve srovnání s obecnou populací D15+ vyšší zejména u celoplošných stanic Prima family, Nova, ČT1, TV Barrandov a u tematické Prima Love. Naopak ve srovnání s dospělou populací vyhledávají ženy starší 15 let o něco méně sportovní a zpravodajský kanál ČT (ČT4, ČT24), rovněž i kanál ČT2 a nižší podíly ve srovnání s podílem u diváků D15+mají v této skupině také Nova Cinema i Prima Cool.
Podíl TV stanic ve skupině ženy 15+ a D15+ v %, únor 2012
Zdroj: ATO-Mediarsearch
V mladší cílové skupině žen 15-40 let jsou podíly TV stanic od obecné populace vyšší především u TV Nova. Větší část ženského publika ve věku 15-40 let oproti běžné populaci mají také kanály skupiny Prima – podle očekávání Prima Love, která se na tuto cílovou skupinu zaměřuje, ale také poněkud překvapivě i Prima Cool, která naopak míří na mužské diváky. U Prima Cool je dokonce rozdíl podílu v cílové skupině žen 15-40 let a cílové skupině 15+ vyšší ve prospěch ženského publika než u Prima Love. Naopak všechny kanály České televize mají vyšší podíly v obecné populaci.
Podíl TV stanic ve skupině ženy 15-40 let a D15+ v %, únor 2012
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Podíl TV stanic v CS ženy 15+, ženy 15-40, v %, únor 2012
Zdroj: ATO-Mediaresearch
-mav-