10 ukázek zajímavé display reklamy

středa, 30. května 2012, 11:38 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Kreativita a míra prokliku jdou ruku v ruce. Prohlédněte si nejnápaditější bannery světových firem posledních měsíců.

S komickou, avšak pro marketéry nepříliš příznivou, statistikou přišla v roce 2010 americká online agentura Solve Media. Průměrný uživatel internetu má 475x vyšší pravděpodobnost, že přežije pád letadla než, že klikne na reklamní banner.

A pravděpodobnost je ještě vyšší v případě výstupu na Mount Everest (279x), či narození dvojčat (40x). Následující desítka reklam ale tuto statistiku popírá. Prohlédněte si ukázky display reklamy, které rozhodně stojí za proklik.

Ikea

Švédskému prodejci nábytku se podařilo vměstnat celou prodejnu do jediného banneru.

 

Stride

Neuvěřitelně dlouhým bannerem propagoval výrobce žvýkaček jejich podobně dlouhotrvající chuť. Uživatele internetu vyzýval, aby drželi kurzor myši na pohybujícím se bodě, jak jen dlouho vydrží. Rekord činil 67 minut.

 

Honda

V luxusní model vozu Acura, značky patřící do koncernu Honda, se změnily obrázky a redakční materiál webu Wired.com.

 

Smart

Automobily Smart propagovala první reklama na Twitteru vytvořená z tweetů o maximální délce 140 znaků. Celkem jich bylo potřeba 456.

 

Apple

Na bannerech společnosti Apple se tentokrát PC pokoušelo přelepit všechny „lživé“ zprávy o systémů Vista, které se na internetu objevily.

 

Cadbury

Britský výrobce čokolády oslavil milion facebookových příznivců obrovským sladkým palcem nahoru. Tabulku čokolády mohli uživatelé přidávat kliknutím.

Nissan

Automobilku ve Spojených arabských emirátech propagovala reklama, která na základě realitního webu Dubizzle doporučovala uživatelům vhodný vůz na základě jejich rozpočtu, okolí a velikosti bytu, o který se zajímali.

Apple

Britská verze kampaně „Mac vs. PC“ obsahovala i následující banner. Reklama tentokrát staví hlavně na slovních hříčkách.

Ikea

Společnost Ikea, známá pro nutnost sestavit si zakoupený nábytek vlastními silami, nabídla uživatelům internetu, aby si sestavili i vlastní banner.

Met Life

Reklama společnost Met Life umožňovala hru na piano pomocí počítačové klávesnice.

-ptv-

Zdroj: Mashable