Empresa začala připravovat nový titul

čtvrtek, 24. května 2012, 11:28 Tisk MediaGuru

Vydavatelství Empresa Media zahájilo přípravy na nový titul, který by měl rozšířit stávající portfolio vydavatelství.

Empresa Media, která v současnosti zajišťuje vydávání týdeníků Týden, Profit a Instinkt a má ve své správě i mládežnické tituly Top Dívky a Popcorn, začala přípravné práce k vydávání nového titulu. Na Úřad průmyslového vlastnictví už dorazila žádost o registraci ochranných známek Deset minut či 10 minut. Uvedený název tak může být jedním z těch, které se Empresa rozhodne použít.

Podle informací MediaGuru.cz už vydavatelství oslovilo několik novinářů s nabídkou pracovat pro nový titul. O jaký typ titulu a jaké periodicity by mělo jít, však zatím není jasné. Vydavatelství informaci nekomentuje.

Empresa Media, spojená s majitelem mediální agentury Médea Jaromírem Soukupem, vyrostla na tiskovém trhu za poslední rok. Na podzim loňského roku získala vydavatelská práva k titulům Týden a Instinkt a krátce na to je rozšířila o podnikatelský týdeník Profit. Vlastní i ochrannou známku Mladý svět a pod svými křídly má i tituly pro náctileté čtenářky Popcorn a Top Dívky.

Podle aktuálních výsledků Media projektu za poslední loňské a první letošní čtvrtletí dosahuje necelého 2% podílu na čtenářském trhu (1,6 %) a souhrnně oslovuje cca 400 tisíc čtenářů (395 tis., čtenost na vydání).

-mav-