Cannes 2012: Češi mají už dvě ceny

čtvrtek, 21. června 2012, 02:21 Reklama MediaGuru

Zlatý úspěch mladých kreativců v soutěži Young Lions ve středu doplnil bronz agentury Young & Rubicam. Ocenění získala za kampaň pro Betadin.

Tuzemské reklamě se na prestižní soutěži kreativity Cannes Lions zatím daří. Ve středu získala bronzovou sošku v kategorii Press pražská agentura Young & Rubicam. Porotě se líbil inzerát na dezinfekční prostředek Betadin.

Po zlatu mladých kreativců Lucie Koutné (Starcom MediaVest) a Ondřeje Krátkého (Kraft Foods) v soutěži Young Lions jde již o druhé letošní ocenění pro tuzemskou reklamu. Vítězové na snímku pózují s René Ježem z poradenské společnosti FLEmedia, která je českým zástupcem soutěže.

V Cannes uspěla i kampaň českého zastoupení automobilky Mercedes, kterou však vytvořila německá pobočka agenturní sítě BBDO. Na festivalu získala zlato.

Šanci na získání lví sošky má ještě agentura Wunderman, která přihlásila svou kampaň pro automobilku Ford do nejprestižnější kategorie Titanium Lions.

Na uveřejnění shortlistu se čeká i v sekci Branded Content & Entertainment. Do této kategorie svou aplikaci Vodafone WC Guide zaslala firma Boomerang Publishing. Další přihláška patří agentuře Mark/BBDO a její práci pro tuzemskou Pepsi.

-ptv-