Nová podoba Sedmičky: společenský týdeník

úterý, 31. července 2012, 13:45 Tisk MediaGuru

Týdeník Sedmička vydavatelství Empresa Media se od 2. srpna představuje v nové podobě.

Týdeník Sedmička, který Empresa Media nedávno získala od vydavatelství Mladá fronta, se od čtvrtka 2. srpna představí v nové podobě. Titul bude vycházet jako společenský týdeník každý čtvrtek s ambicí konkurovat bulvárním deníkům Blesk a Aha! spíše než lídrům v segmentu bulvárních týdeníků - titulům Rytmus života nebo Pestrý svět. Redakci titulu o počtu přibližně 13 redaktorů povede Miroslav Graclík.

Sedmička se chce zaměřit zejména na rozhovory s celebritami, na informace ze společnosti slavných zahraničních hvězd, přinášet bude recepty, horoskopy, křížovky, bydlení a nabídne i TV program.

Oproti stávající podobě týdeníku bude titul vycházet na magazínovém papíru a opustí tak novinovou podobu. Jeho rozsah je 60 stran, prodávat se bude za 10 Kč. Tištěný náklad stanovilo vydavatelství na 200 tisíc. Z hlediska tištěného nákladu se tak zařadí mezi vysokonákladové společenské magazíny.  

Společenský týdeník Sedmička tak v portfoliu Empresa Media doplňuje magazín Instinkt a zpravodajský týdeník Týden.

-mav-