Červenec 2012: Investice do reklamy v místě prodeje

úterý, 14. srpna 2012, 16:36 Outdoor MediaGuru

Reklama v místě prodeje zaznamenala sezónní pokles investic ve výši 5,5 mil. Kč oproti červnu 2012.

Červencový žebříček mediatypů podle zdroje Admosphere je, s výjimkou změny pořadí „Cinema“ a „Instore“, totožný. Celkově však investice klesly z téměř 5 miliard korun na pouhé miliardy tři!

Televize má oproti tištěné reklamě navrch o necelých 400 milionů. Následuje internet s 365 miliony korun, který si oproti minulému měsíci pohoršil o více než 90 mil. Kč. Outdoor také zaznamenal propad, a to o 100 mil. Kč. Rádio uzavírá stálou pětku s 62 miliony.

Do Out of Home TV proudí stálejší proud investic, pokles je pouze cca 1 mil. Kč. Tentokráte ovšem reklama v kinech předstihla Instore! Oba reklamní formáty v červenci tratili, kino o 1,6 milionů a instore až o 5,5 mil. Kč! Tabulku uzavírá Indoor s investice pouhých 600 tisíc korun.

Reklama v místě prodeje si, co do mediálního prostoru, pohoršila o více než 5 milionů korun!

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
Filip Media, In Store Media, New Vision Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: Big Media, Czech Outdoor, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, Filip Media, HANDY MEDIA, JCDecaux, MEDIA INVESTMENTS, Mobilboard, New Vision Media, News Outdoor, Outdoor Akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: Aqua Golf, HI-LCD, MEDIAPHARMA, ONYX Vision, SCREENET
Indoor: Aqua Golf, FILIP Media, New Vision Media, POS Media Czech Republic

Zdroj: www.mistoprodeje.cz