Do firmy BigMedia nastupuje Renata Krausová
Renata Krausová, která naposledy působila v outdoor-akzent, nastupuje do společnosti BigMedia.
Renata Krausová, která naposledy působila v outdoor-akzent, nastupuje do společnosti BigMedia.
Tuzemské televizní stanice mění svůj plánovaný program, na následující dny zařazují pořady s Jiřím Bartoškou.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne milion diváků (15+) při podílu 48 %. Šlo o nejsledovanější pořad dne. Večerní vysílání po 20:00 patřilo Četníkům z Luhačovic a komedii Líbáš jako ďábel.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Také druhý zápas českých hokejistů na MS se stal nejsledovanějším pořadem dne. Nedělní večerní zápas s Nory vyhledalo 1,55 mil. diváků starších 15 let při podílu 43 %.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Moderátor České televize potvrdil, že se přihlásí do vyhlášeného výběrového řízení na post generálního ředitele nebo ředitelky.
Mediální skupina FTV Prima uzavřela s bankou ČSOB dohodu o refinancování svých závazků a získání nového úvěrového financování.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byly v divácké skupině starší 15 let Zázraky přírody. Následovala s těsným odstupem komedie Teorie tygra, která byla zároveň nejsledovanějším ve skupině 15-54.
Lifestylová a hudební stanice OK TV, která je šířena celoplošně prostřednictvím DVB-T2 multiplexu 24, není od května v nabídce operátora SledováníTV.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává seriál Kamarádi. Na druhou pozici se vklínil seriál Vyšetřuje Imma Tataranni. V 15-54 je stále nejsledovanější Jedna rodina.