Největší nárůsty a propady vydavatelů v pololetí

středa, 12. září 2012, 07:59 Tisk MediaGuru

Díky rozšíření počtu titulů v auditu nákladů se v pololetí nejlépe dařilo vydavatelstvím Extra Publishing a Empresa Media.

Přibližně o 11 % byly v letošním prvním pololetí nižší prodané nákladu tuzemských titulů než ve stejném období vloni. Vyplývá to ze srovnání titulů, jejichž náklad je auditován ABC ČR a jejichž čtenost je zároveň měřena výzkumem Media projekt.

Vydavatelé, kteří si v celkových prodaných nákladech oproti loňskému prvnímu pololetí polepšili, jsou zejména to, kterým v měření přibyly nové tituly. Jejich navýšení je tak způsobeno rozšířením počtu titulů. U vydavatelství Extra Publishing jde o začlenění obnoveného titulu 100+1 (vloni v auditu v prvním pololetí absentoval), ale zároveň také se o lepší výsledek zasloužil vyšší prodej magazínu Příroda.

V případě Empresa Media jsou znovu auditovány tituly Top dívky a Popcorn, které v loňském prvním pololetí v auditu nebyly. Růst je ale podpořen také meziročním navýšením prodaného nákladu u Týdne.

Vydavatelé podle změn v prodaných nákladech, 1. pol. 2012 vs. 1. pol. 2011

Zdroj: ABC ČR

Pozn.: Výsledek vydavatelství Burda se souhrnně vztahuje k vydavatelstvím Burda Praha a Burda Media 2000

Nejvyšší nárůsty prodaného nákladu titulů, 1. pol. 2012 vs. 1. pol. 2011

Zdroj: ABC ČR

Nejvyšší poklesy prodaného nákladu titulů, 1. pol. 2012 vs. 1. pol. 2011

¨

Zdroj: ABC ČR

-mav-