Empresa a Ringier se spojují v prodeji reklamy časopisů

čtvrtek, 11. října 2012, 07:45 Tisk MediaGuru

Týdeníky Reflex, Týden a Instinkt se spojují ve společném prodeji inzertního prostoru.

Vydavatelství Ringier Axel Springer CZ a Empresa Media se domluvila, že budou společně prodávat inzertní prostor ve svých magazínových titulech. Výsledkem dohody je vznik inzertního balíčku, který zahrnuje týdeníky Týden, Instinkt (oba vydává Empresa Media) a Reflex (Ringier Axel Springer).

Inzertní balíček by měl být uveden v život ještě v letošním roce. Inzertní ceník, vztahující se k novým balíčkům, je platný od října 2012. Zadavatelé mohou volit ze dvou typů balíčků: Weekly line, obnášející tituly Reflex a Týden, a Weekly line Plus, obsahující všechny tři uvedené týdeníky – Reflex, Týden a Instinkt. Zmíněné inzertní balíčky nabízejí inzerentům zvýhodněnou cenu o 15 %, resp. 17 % v případě společné inzerce do všech titulů.

Vznik nového inzertního balíčku nemá vliv na inzertní spolupráci, kterou mají už několik let na deníkovém trhu uzavřenou vydavatelství Ringier a Borgis, a to v případě deníkových titulů vydavatelství Ringier Axel Springer včetně suplementů (Blesk, Aha!, Sport) a deníku Právo (Borgis) v podobě Tarifu Extra.

Nová inzertní magazínová kombinace tak vytvoří částečnou protiváhu inzertnímu projektu Tarif Expert. V něm se spojují hlavní konkurent Týdne – týdeník Respekt a ekonomický týdeník Ekonom (spřízněná vydavatelství Respekt Publishing a Economia).

Součástí vzniklého časopiseckého balíčku zatím není nový týdeník Sedmička, který Empresa ve své režii vydává od letošního srpna. V případě převedení tohoto týdeníku na deník, o kterém Empresa uvažuje, by došlo k zajímavé situaci, kdyby se v portfoliu obou spolupracujících vydavatelství ocitly konkurující si tituly v segmentu bulvárních deníků.

-mav-