Hodnocení outdoorových kampaní v říjnu
Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdorových médiích v letošním říjnu.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v outdooru (bigboardy, billboardy, CLV) objevily v průběhu letošního října. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály.
Bigboardy
1. místo Wüstenrot
2. místo ČSOB
3. místo First stop
CLV
1.místo Calzedonia
2. místo Komerční banka
3. místo Brit
Billboardy
1. místo Kia
2. místo Philips
3. místo Brit
Porota
Václav Tobořík, Kristián
Marek Jandejsek, Face UP Media
Zdeňka Rabenseifnerová, MediaCom
Hana Vítková, freelancer
Jiří Bauer, Drive Media
Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia
Jana Rýparová, Rádio Kiss
Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service